Libera schreef:Jaaa leuke update weer! Vind jullie plekje zo mooi. Als ik ooit in NL zou moeten wonen zou ik precies zoiets zoeken
Ahh dit is zo lief!!

Haha ja, zo zou je het ook kunnen noemen: Brego heeft zeker karakter ja

Voor jullie ook:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rocymax schreef:Wat een gave update weer. Altijd lekker lezen en genieten.Wat heb je trouwens een ontzettend lieve ouders dat ze zo hard meewerken en zoveel werkjes doen, echt lief
![]()
Robijntjah schreef:Nogmaals dikke complimenten, op de foto is het al prachtig, in het echt was het nog veel beter
DeniseES schreef:Ik heb zoveel te zeggen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het was zo leuk en man, wat heb je er een werk aan gehad, ik had dat supercoole vuur ook helemaal niet meegekregen, er was sowieso teveel om te zien
Ik kan alleen maar met een stomme grijns zitten kijken naar jullie in je paradijsje, wat een plezier en geluk straalt ervan af
Slmt9 schreef:Waaauw, kosten noch moeite gespaard. Jullie hebben in jullie bos vast een geldboom groeiengeweldig zeg!
De efteling is er niets bij
Renee1991 schreef:Ohhhh wat een super mooie foto's van Brego!!
Geniet van je vakantie!
Mer1980 schreef:Heerlijk hoor, wij wonen deels in Oostenrijk, waar zitten jullie? (wij Sankt Johann In Tirol )
pittig_ding schreef:Mer1980 schreef:Heerlijk hoor, wij wonen deels in Oostenrijk, waar zitten jullie? (wij Sankt Johann In Tirol )
Heb je geen kinderen die leerplichtig zijn dan? Of hoe regel je dit?