vroeger hadden we thuis een mega badkamer, heerlijk. Maar vanaf appartement inderdaad klein, en smalle/niet grote doorgangen/vrije ruimtes. Ach, ik vond een bad belangrijker
wij vinden het echt wel goed te doen, geen claustrofobische praktijken. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vroeger hadden we thuis een mega badkamer, heerlijk. Maar vanaf appartement inderdaad klein, en smalle/niet grote doorgangen/vrije ruimtes. Ach, ik vond een bad belangrijker
wij vinden het echt wel goed te doen, geen claustrofobische praktijken.
.
.

Het raam zit nog iets meer naar rechts toch?Ketly schreef:Zit je nu met de douche niet dat je voor het raam staat te douchen?Het raam zit nog iets meer naar rechts toch?
Ik zou voor een kleiner badmeubel gaan, dat wordt nu echt te krap.
.

. Wel zo veilig! Omdat de overloop niet zo groot is zou een schuifdeur ook nog kunnen eventueel.
LETS schreef:Wij hebben nu een pvc vloer in de badkamer, zo'n 3 jaar, maar die blijft gewoon mooi. Was geen dure pvc vloer, voor tijdelijk gedaan, van de gamma. We gaan nu de hele badkamer verbouwen en kiezen weer voor pvc op de vloer (visgraat hout). Nu alleen nog wandtegels kiezen. Twijfel tussen wit of lichtgrijs.