Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Abercrombie schreef:Ja ik heb een heerlijk recept gevonden ooit op AH.nl ik zal even zoeken voor je
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... ompoensoep
8nnemiek schreef:Na elke douche een nieuwe handdoek? Dat vind ik zo zonde. Na het douchen ben ik toch schoon, dus hang ik hem op de verwarming om te drogen en kan ie nog best een keer of 4/5 mee.
Sannert schreef:Hier een enorme meevaller. Ik had laatst gebeld over de kinderopvangtoeslag, En mevr kwam met een hele berekening en blablabla. Kwam er op neer dat ik voor 2016 moest terug betalen .. ik kijk net op de site van toeslagen en ze hebben de definitieve berekening. Ik weet niet hoe mevr rekent, maar ik krijg een dik maandloon (voor mij dan) nog terug.
leuk zo aan het eind van het jaar. Komt heel goed van pas.
knabbelgirl schreef:Sannert schreef:Hier een enorme meevaller. Ik had laatst gebeld over de kinderopvangtoeslag, En mevr kwam met een hele berekening en blablabla. Kwam er op neer dat ik voor 2016 moest terug betalen .. ik kijk net op de site van toeslagen en ze hebben de definitieve berekening. Ik weet niet hoe mevr rekent, maar ik krijg een dik maandloon (voor mij dan) nog terug.
leuk zo aan het eind van het jaar. Komt heel goed van pas.
Kijk dat is fijn zeg!