Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waxmeltsenzo schreef:mirim schreef:Wij hebben ervaring met kattennagels in zowel leer, nepleer en geperst stof wat op leer lijkt.
Het laatste bevalt goed.
Onze kat haalt niet echt, maar wil nog wel eens door een hond chterna gezeten worden en heist zich dan al rennend op aan stoel of bank.
In leer krijg je krassen die je niet wegpoetst. De nagels gaan er te diep in en maken het leer stuk.
Nepleer is helemaal een drama, dat is in no time niet meer om aan te zien.
In de geperste stof zie je niets!
Ik lees deze nu.
Gepersde stof? Ik ken het niet geloof ik ben benieuwd.
Onze kat werkt zichzelf aan de achterkant klimmend omhoog en heeft de banken als spring, klauter en krab object gebruikt ondanks twee krabpalen, die natuurlijk nog helemaal intakt zijn.
Als de banken tegen de muur kunnen staan dan kunnen ze niet meer op die manier de banken te grazen nemen dat scheelt al heel veel, vandaar dat ik het dan ook wel weet durf te proberen. Ook mogen ze al een tijdje niet meer in de woonkamer als ik er niet ben, ook al hebben de baken al te een te lijden gehad maar zo weten we dat dat al enorm scheelt. Dat willen we doorzetten als we verhuizen. Als ik er ben is het gezellig en mogen ze op de slaapkamer na overal komen. Sindsdien hebben ze verder niks meer gesloopt. Maar omdat er in een onoplettend moment zo een haal in de bank zit wil ik toch een goede bank zeg maar.
BloemBloem schreef:Ik heb gisteren een joekel van een stoffen bank binnen gekregen, ondanks kat en kind gaat dat prima. We hadden hiervoor ook een stoffen bank
Zelf, maar dat is natuurlijk persoonlijk vind stof een warmere uitstraling geven.