Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amburtjoz schreef:Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar als je eigenlijk niet het geld hebt voor een ijking van je meter waarom heb je dan wel een poes? Daar zal je dan toch ook een potje voor moeten hebben als daar iets mee is? Net als dat je - lijkt mij - een soort huishoudpotje hebt waar je onvoorziene kosten uit kan halen?
Ik lees al vanaf het begin van het topic mee en vind het raar dat er gewoon nog niet zoveel gedaan is in de tussentijd. En ik snap echt dat je druk bent met van alles en nog wat en dat werk ook heel belangrijk is, maar god, ik had allang een elektricien laten komen om de boel door te lichten zodat ik zeker wist waar ik aan toe was ..Constant deze onzekerheid lijkt me ook niet goed voor jezelf!
Dus om nu mijn poes erbij te halen vind ik echt te persoonlijk worden.lifaya schreef:Diablo schreef:Is hij electricien?
Nee, maar dat betekend niet dat hij direct niet weet waar het over gaathij heeft er meer (veel meer) verstand van dan ik heb. Dus het is gewoon fijn als er een meerdere bij is.
Alja schreef:als je aanneemt niks te hoeven te betalen snap ik het uitstellen al helemaal niet.
het zou toch niet zo zijn dat je maandag belt ze er dinsdag al zullen zijn?

lifaya schreef:Amburtjoz schreef:Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar als je eigenlijk niet het geld hebt voor een ijking van je meter waarom heb je dan wel een poes? Daar zal je dan toch ook een potje voor moeten hebben als daar iets mee is? Net als dat je - lijkt mij - een soort huishoudpotje hebt waar je onvoorziene kosten uit kan halen?
Ik lees al vanaf het begin van het topic mee en vind het raar dat er gewoon nog niet zoveel gedaan is in de tussentijd. En ik snap echt dat je druk bent met van alles en nog wat en dat werk ook heel belangrijk is, maar god, ik had allang een elektricien laten komen om de boel door te lichten zodat ik zeker wist waar ik aan toe was ..Constant deze onzekerheid lijkt me ook niet goed voor jezelf!
No offence maar dit vind ik toch echt te ver gaan. Ik heb NERGENS gezegd dat ik geen spaargeld heb. Wel dat ik mijn spaargeld niet wil opmaken aan een rekening die ik absoluut niet kan hebben veroorzaaktDus om nu mijn poes erbij te halen vind ik echt te persoonlijk worden.
even voor de duidelijkheid, ik zou na het meten van de apparaten sowieso een elektricien laten komen. Niet direct voor het ijken maar wel voor controleren van alles. Daarna volgt het ijken als de elektricien dit aanraad.

Weet je precies wat je erin gooit en verbruikt. Geen stomme meters er tussen.) lifaya schreef:Mijn computer en internet groep heeft nog niet aan de gebruiksmeter gezeten. Dus die is nu en dat is het laatste wat ik zelf kon meten. Mijn tv groep is het niet en mijn koelkast ook niet. Mijn magnetron heb ik alleen niet gedaan maar die kan het niet zijn gezien ik die vrijwel nooit gebruik. Dit is niet aanmodderen maar mijzelf indekken
lifaya schreef:Spatter, ik zou enkel die kosten hoeven te betalen als er niks uit die ijking komt. Lijkt mij idioot dat als er iets uit die ijking komt ik alsnog de kosten moet betalen. Mijn woningbouw heeft mij een woning verhuurd met een kapotte meter, want dit gaat dus al even zo door.
ikke schreef:lifaya schreef:Spatter, ik zou enkel die kosten hoeven te betalen als er niks uit die ijking komt. Lijkt mij idioot dat als er iets uit die ijking komt ik alsnog de kosten moet betalen. Mijn woningbouw heeft mij een woning verhuurd met een kapotte meter, want dit gaat dus al even zo door.
Niet om het een of ander maar we zijn bijna een maand verder en er is nog niks concreets gebeurt!
Ts heeft contact met Ovvio , de rekening staat on hold, ze is bezig met het uitzoeken.