Mooie vloer! Weet je nog wat de vloer per m2 kostte? Volgens mij is dat ook wel van invloed op de kwaliteit
Deze was toen 18,99 per m2 en heb toen 70m2 meegekregen voor 1100 euro ongeveer. Niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de dikste en duurste die ze hadden
Kentaro
Geplaatst: 01-12-12 19:49
shantal,
Kentaro
Geplaatst: 01-12-12 19:52
Mootje, wat staat het mooi!! (en dat krukje vind ik ook super )
Ik weet dat er 2 katten die met spoed weg moesten naar het asiel zijn. Die andere 2, geen idee eigenlijk. 1-tje had misschien al een huisje. Maar toch bedankt voor het aanbod
snoeppapier
Geplaatst: 02-12-12 22:22
Wat een leuke salontafel met die letters zo!
En prachtig kleed Mootje, past mooi bij de rest en hij ziet er heerlijk zacht uit!
Hier heb ik vandaag met m'n ouders even wat werk verzet om computerkamertje van ex om te toveren in een mini-bibliotheek. Nu vrijwel zeker is dat ik de hypotheek op mijn naam kan zetten, wilde ik lekker even wat doen om m'n gedachten te verzetten en heb met weinig geld iets heel gezelligs gemaakt omdat ik van m'n ouders en oma veel spulletjes heb gekregen die ze zelf eigenlijk niet meer gebruikten
Heb de haard van m'n oma gekregen, die had een andere, stoel is toen ik het huis uitging bij m'n ouders gebleven maar nu toch terug gekeerd, leren poef van m'n ouders en boekenkast stond eerst in de slaapkamer. Gisteren alleen bij IKEA kussen en schapenvachtje gehaald
Hallo! Mag ik mij hier ook melden? Lees al wel een tijdje mee, maar had nog niks om voor te reageren. Inmiddels begint het toch wel weer erg te kriebelen om de woonkamer onder handen te nemen, maar vriendlief ziet het allemaal nog niet zo zitten (maar die vind het altijd zoveel gedoe, het is toch goed zo etc, en hij kan het ook niet voor zich zien geloof ik). Heb het al wel uitgedacht, dus het gaat wel gebeuren, maar moet het nog even laten weken bij hem
We zaten te twijfelen om te verhuizen, maar ons appartement blijkt toch nog minder op te gaan leveren dan wat we bedacht hadden (en dan hadden we echt al rekening gehouden met verlies), en aangezien we geen haast hebben blijven we voorlopig toch nog even zitten. Maar dan moeten er wel dingen anders hier, vriendje loopt al jaren alles tegen te houden onder het mom van 'dat doe je maar in het nieuwe huis', maar op een gegeven moment is dat ook klaar ik zal morgen eens foto's maken van onze woonkamer, wie weet kunnen jullie me nog wat inspiratie geven!
Wat een heerlijk leeshoekje heb je gemaakt Mae
Kaygee
Geplaatst: 03-12-12 00:25
Mae heerlijk een plekje voor jezelf!
Britt ben benieuwd naar de foto's.
Hier staat de radiatorombouw, bovenkant moet ik nog schilderen. Moeders was met mijn gordijnen begonnen, hoop dat morgen af te maken.
En hier ook weer de volgende tegenslag. Riool zit verstopt. Krijgen het zelf niet doorgespoten dus er moet morgen een ontstopper komen....
x_spekkie_x
Geplaatst: 03-12-12 06:53
Ik heb gisteren dit laminaat gekocht. Ben erg benieuwd hoe het in mijn huis gaat staan
Ik wil al mijn huisje beetje versieren met kerst Maar aan de andere kant denk ik,nog best wel vroeg,weet niet meer wanneer ik het vorig jaar gedaan heb.
Komend weekend ga ik de kerstboom opzetten. Als ik de kerstversiering terug kan vinden in elk geval. Vorig jaar alles nieuw gekocht en nu is het spoorloos Of het ligt in elk geval niet bij de oude kerstspullen