Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:32

Hallo! Ik heb vandaag mijn S3 weer gekregen.. Maar nu wil ik mijn oude SD kaart van mijn S1 in mijn S3 doen,
Weet misschien iemand hoe ik bij deze foto's kan komen die op het SD kaartje staan? Via mijn bestanden heb ik alwel wat geprobeerd maar daar kom ik niet verder mee :(.
Ook via instellingen proberen op te zoeken maar hierbij ook geen succes :n
Wie kan mij helpen :D?

oh_oh

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:50

Zucht.... nu voor de 2e keer mijn scherm stuk (aan de rand gelukkig). Terwijl hij nu niet eens gevallen is, ik had hem 20 min in mijn vest, haal hem eruit en.... scherm kapot. Hij zit in een beschermhoes.

Gorilla glas noemen ze dat!

Vorige keer via de verzekering was ik hem 3 weken kwijt en heb ik ook nog 50 euro betaald. Nu twijfel ik om hem weer naar de verzekering te doen of rerparatie winkel waar je hem binnen 2 dagen weer hebt en iets meer betaald.

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:05

Nou ik hoop dat je hem niet zo lang kwijt bent als mij, ik ben hem ( op 1 dag na) 6 weken kwijt geweest.. En volgens mij heb ik uiteindelijk ook nog een nieuwe gekregen.. :)
Je hebt hem bij het begin direct verzekerd dan of?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:30

Maggy, kun je de SD kaart niet gewoon in je nieuwe Samsung stoppen? En anders via bluetooth doen? Ik heb ik gedaan met mijn HTC naar de S3.

oh_oh, huh wat gek dat hij zo snel kapot gaat!! Flink balen dus -O-

Mijn telefoon heeft ook al kuren gekregen. Ik had voor de S3 gekozen omdat hij zo goed uit de test was gekomen. Hij loopt nu regelmatig vast. Soms duurt het even en dan kan ik verder maar bij het vast lopen valt de telefoon ook wel uit. En een keer de batterij eruit moeten halen. Ook is hij al een stuk langzamer dan in het begin. Hoop dat hij niet meer kuren gaat krijgen.. Heb er niets geks mee gedaan. Verder bevalt hij nog wel heel goed. Behalve op dat soort momenten hihi. Gelukkig heb ik het niet iedere dag.

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:41

Ik heb de SD kaart in me S3 zitten nu maar hij pakt die foto's niet... :(
@ Glossi als die maar niet zo erg wordt als de S1.. je zult dan nog stress van je telefoon krijgen haha :P

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 13:12

Maggy bij mij stonden de foto's gewoon tussen afbeeldingen, de simkaart komt uit mijn oude Blackberry. Als je je telefoon, met geheugenkaart erin, aansluit op je pc/laptop, kun je dan bij je foto's komen?

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 13:17

Oh dat is een goeie, die kan ik straks wel even proberen! Dankjewel :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:20

Mijn blokje van de oplader had het begeven.
Opgestuurd nu krijg ik dus bericht dat dit NIET binnen de garantie valt uhmm heb toestel bijna 4 maanden dus beetje raar dit.
Kost het 55euro om hem te laten maken!

Nou dan mogen ze hem lekker zelf houden koop wel een losse nieuwe oplader in de winkel!

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:29

HouVanUtopia schreef:
Mijn blokje van de oplader had het begeven.
Opgestuurd nu krijg ik dus bericht dat dit NIET binnen de garantie valt uhmm heb toestel bijna 4 maanden dus beetje raar dit.
Kost het 55euro om hem te laten maken!

Nou dan mogen ze hem lekker zelf houden koop wel een losse nieuwe oplader in de winkel!

Bij miniinthebox kost een lader nog geen vijf euro...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 02:26

Kijk wel uit met die opladers. Ik had daar gekleurde USB kabeltjes gekocht maar die zijn wrs net een nanometer te groot ofzo want scherm werkt dan niet meer normaal en kan er dan niks meer mee. Had daar met mn Ace geen last van omdat scherm wrs anders opgebouwd is terwijl mijn moeders Ace wel moeilijk ging doen. Kan dus beter even in de winkel kijken naar een (goedkope) Samsung/BB/universele oplader ofzo...

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:42

Vrees dat die van mij opgestuurd moet worden. Wifi doet het niet meer goed -O- Hij doet het ongeveer een minuut (als ik geluk heb iets langer) en dan stopt hij er mee. Wel zegt het icoontje dat er nog verbinding is en op de andere apparaten in huis (ipad/laptop/telefoon van mijn zusje) doet wifi het wel gewoon goed dus het ligt echt aan mijn telefoon. Als ik wifi eraf haal en dan even wacht en hem er weer op zet dan doet hij het wel weer even. Maar het klopt niet en het is heel vervelend.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:45

Mijn oude sd-kaartje wordt helemaal niet gevonden door m'n S3. Nu is dat geen ramp, maar ik ben ook een beetje huiverig om een nieuwe te halen. Kaartje doet het in een andere telefoon wel gewoon.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:50

Hm vreemd.. Maar als je een nieuwe koopt kun je het probleem vertellen in de winkel. Dan kunnen ze hem uit de verpakking halen en zien of hij het wel doet in je telefoon.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:53

Bij de mediamarkt wilden ze dat niet doen, maar daarna ben ik niet meer naar een andere winkel geweest. Misschien alsnog doen.

Op dit moment heb ik nog ruimte genoeg, heb weinig apps en foto's. Muziek staat er wel veel op maar dat neemt veel minder ruimte in als ik had verwacht.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:54

Mediamarkt zijn zeurpieten :+ Tenminste bij die van ons. Ik ga meestal naar de Phonehouse. Ook niet altijd een fijne winkel maar die ene in de kleine stad bij ons wel. Daar halen ze zo iets uit de verpakking om te zien of iets past of wel werkt.

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:38

Ik heb dat ook met mijn SD kaart.. ik moet donderdag nog even naar de phonehouse als daar wat uitkomt zal ik het hier wel even melden :)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:38

Ik heb regelmatig met mijn telefon dat mijn toetsenbord half naar onder schuift en daar zo blijft staan, telefoon doet dan niet veel meer, als ik hem opnieuw opstart is het weg.
nog iemand dit?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:22

Weet iemand hier hoe je bij bijvoorbeeld de facebbook app in dat scherp de melding die 'Doorlopend 'zijn weg kan halen? Ik doe het nu iedere keer door de app gedwongen te stoppen alleen staat dat dat problemen kan geven en moet toch op een andere manier kunnen?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:28

xkimmx schreef:
Weet iemand hier hoe je bij bijvoorbeeld de facebbook app in dat scherp de melding die 'Doorlopend 'zijn weg kan halen? Ik doe het nu iedere keer door de app gedwongen te stoppen alleen staat dat dat problemen kan geven en moet toch op een andere manier kunnen?

Dat kan gewoon bij instellingen van facebook. Facebook openen en dan naar instellingen gaan en als je dan helemaal naar beneden scrollt kan je bij "Geavanceerde meldingsinstellingen" de doorlopende meldingen aan- of uitzetten.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:35

Bedankt, maar ik zie geen "Geavanceerde meldingsinstellingen" , alleen Algemene, instellingen voor meldingen , instellingen facebook home, instellingen voor facebook home, overige instellingen

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 01:16

Sinds gister loopt mijn S3 ook te klooien met mijn SD kaart. Geeft aan dat ie zomaar verwijderd is, ziet hem niet of zegt dat ie beschadigd is... Aangezien ik hier meer dingen over lees miss ook wel een software fout ofzo.
Verder heeft mijn tablet (Samsung Note 10.1) hier de neiging om de wifi er volledig uit te knallen waarna we het modum moeten resetten willen we weer internet hebben. Erg irritant...

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 14:54

Als ik mijn telefoon iets te hard (naar zijn idee) op tafel leg, zegt hij ook dat de SD-kaart verwijderd is, maar hij pakt hem wel weer meteen. Heb dezelfde tablet maar hier geen problemen mee.

Laatste week wel vaker problemen dat de telefoon 'uitvalt', ik vergrendel het scherm en wil het even later ontgrendelen en hij reageert nergens op.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 17:36

Naast m'n sd-kaart heb ik ook regelmatig dat hij aangeeft dat de simkaart verwijderd is. Dat doet hij bij voorkeur als ik aan het bellen ben en dan moet ik hem eerst opnieuw starten voordat ik weer iets kan. Grote nadeel is als ik met mijn vriend aan het bellen ben, die raakt dan in paniek en als ik hem dan opnieuw gestart heb krijg ik eerst 10 voicemailberichten binnen :=

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:17

Ik heb gisteren een paar foto's op mijn sd kaart gezet, en die zijn nu niet meer te zien :?
Ik krijg zo'n symbooltje van een stukke foto (geen idee hoe je dat precies goed zegt: zo'n mannetje met een barst in zijn hoofd).
Foto's van voor gisteren doen het nog wel goed.
Iemand een idee wat het kan zijn?

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:49

Ik heb het volgende probleem met mijn S3: als ik WhatsApp open, krijg ik een melding dat ik een oude versie gebruik en dat ik de nieuwe moet downloaden met eronder een balkje downloaden. Als ik daar op druk, kom ik in de play store terecht en is daar maar 1 versie van whatsapp. Die heb ik dus nu. Ik hem toch maar verwijderen en op nieuw downloaden, maar krijg weer dezelfde melding... ofwel, ik kan nu niet meer appen... ;(

Iemand hier ervaring mee?