Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Oooh dat zou fijn zijn moonsparkle!
Iemand die weet hoe het zit met woningnet, ik benhard zoekende naar een baan tot augustus en daarna begin ik weer een opleiding.. maar de vacature's liggen nou niet echt voor het oprapen.
Wel wil ik erg graag uit huis, nou kon ik bij patrimonium dan doorgeven dat mijn moeder eventueel garant wil staan voor de huur, maar ik vraag me af of de andere corporatie's dat wel willen.. Kan er helaas niet echt wat over vinden.
lieveli schreef:Air schreef:Oooh dat zou fijn zijn moonsparkle!
Iemand die weet hoe het zit met woningnet, ik benhard zoekende naar een baan tot augustus en daarna begin ik weer een opleiding.. maar de vacature's liggen nou niet echt voor het oprapen.
Wel wil ik erg graag uit huis, nou kon ik bij patrimonium dan doorgeven dat mijn moeder eventueel garant wil staan voor de huur, maar ik vraag me af of de andere corporatie's dat wel willen.. Kan er helaas niet echt wat over vinden.
Ik ben fulltime student en ik huur zelfstandig. Was geen probleem!
Air schreef:Oooh dat zou fijn zijn moonsparkle!
mymy schreef:Nou ik moet een hoop inleveren morgen..
kopie ID
verhuurdersverklaring
geldig huur/koop contract
IB-60 formulier
recente inkomensgegevens
Weet iemand waarom die laatste 2 zijn? want bv 1 is toch genoeg? is toch vrijwel hetzelfde?