Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ja hoor worden we uitgenodigd als zijnde 2e. Komen we daar word er gelijk gevraagd of we de lampen/gordijnen/vloer etc willen houden. Ik was helemaal verbaasd want uhm daar gaat nummer 1 toch over? Nou oke in ieder geval doorgegeven want de vorige eigenaar liet ons het huis zien en moest daarna gelijk alles eruit halen tenzij we wat wouden houden. Dus wij die avond invullen dat we de woning wel willen hebben en kregen we direct daarna bericht dat we voor vrijdag alles in moeten leveren
Dat doet me nu toch heel erg denken dat wij gewoon number one zijn! Er komt wel nog echt veel bij kijken wat even in 5 werkdagen geregeld moet worden..poe....maar als ze de papieren okee vinden (dus ik moet niet te hard van stapel lopen) dan hebben we misschien eindelijk een huisje. 
andere zullen het wellicht vrij klein vinden maar wij wonen min of meer al bijna 4 jaar van vrijdag tot maandag in elkaars slaapkamers dus dan is alles groot! Als het echt zover is dan plaats ik wel foto's. Ik twijfel namelijk nog steeds zo erg of we echt wel eerste zijn omdat op woningnet zelf nog steeds 2 steeds. Maar het lijkt me stug dat ze iemand al die documenten laten invullen/aanvragen voor niks?
wij krijgen over 3 weken de sleutel, kan niet wachten
Air schreef:Oooh dat zou fijn zijn moonsparkle!
Iemand die weet hoe het zit met woningnet, ik benhard zoekende naar een baan tot augustus en daarna begin ik weer een opleiding.. maar de vacature's liggen nou niet echt voor het oprapen.
Wel wil ik erg graag uit huis, nou kon ik bij patrimonium dan doorgeven dat mijn moeder eventueel garant wil staan voor de huur, maar ik vraag me af of de andere corporatie's dat wel willen.. Kan er helaas niet echt wat over vinden.
lieveli schreef:Air schreef:Oooh dat zou fijn zijn moonsparkle!
Iemand die weet hoe het zit met woningnet, ik benhard zoekende naar een baan tot augustus en daarna begin ik weer een opleiding.. maar de vacature's liggen nou niet echt voor het oprapen.
Wel wil ik erg graag uit huis, nou kon ik bij patrimonium dan doorgeven dat mijn moeder eventueel garant wil staan voor de huur, maar ik vraag me af of de andere corporatie's dat wel willen.. Kan er helaas niet echt wat over vinden.
Ik ben fulltime student en ik huur zelfstandig. Was geen probleem!
Air schreef:Oooh dat zou fijn zijn moonsparkle!
mymy schreef:Nou ik moet een hoop inleveren morgen..
kopie ID
verhuurdersverklaring
geldig huur/koop contract
IB-60 formulier
recente inkomensgegevens
Weet iemand waarom die laatste 2 zijn? want bv 1 is toch genoeg? is toch vrijwel hetzelfde?