Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:44

Het is niet raar dat je er van baalt! Ik baalde ook toen Vodafone mij eind juli had toegezegd dat ze die actie met 50% korting nog tot oktober door zouden laten lopen en toen ik mijn abbo vorige week ging verlengen, bleek dat toch niet zo te zijn.

Maar het is ook niet raar dat acties veranderen ;)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:58

joyce2 schreef:
Het is niet raar dat je er van baalt! Ik baalde ook toen Vodafone mij eind juli had toegezegd dat ze die actie met 50% korting nog tot oktober door zouden laten lopen en toen ik mijn abbo vorige week ging verlengen, bleek dat toch niet zo te zijn.

Maar het is ook niet raar dat acties veranderen ;)

Dat is ook knap banketstaaf ja :=

Ik hoop dat ik morgen nog 100,- op mn rekening heb staan, tis net de dag voor loondag ook he :Y)

joyce2

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 08:31

Misschien heb je mazzel en staat je loon er vandaag al op??

Maar is het voor jou ook niets om je telefoon online te bestellen of om even bij wat verschillende winkels te informeren naar de aanbiedingen?

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 09:34

Goed zoeken op internet kan zoveel schelen!!

Ik heb ook flink moeten zoeken en kwam uit op abbo bij mijn eigen provider met nummerbehoud. Via de site van Hi was ik duurder uit dus heb ik hem via een andere site (alweer vergeten welke) besteld en moest eigenlijk 30 euro aansluitkosten betalen maar dat was niet nodig want ik zat natuurlijk al bij Hi en had nummerbehoud.. oftewel gratis telefoon :)

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:01

Ik heb toen gewoon naar HI gebeld met de vraag wat voor mij het goedkoopst zou zijn. Via alle mogelijke sites stond er nl steeds een ander bedrag, en met studentenkorting was het nog duurder dan zonder etc.

Toen heeft de klantenservicemevrouw voor mij gekeken, en heb ik het toestel alsnog gratis kunnen krijgen bij abonnementsverlenging. Overigens ben je in totaal meer geld kwijt met een studentenabbo, alleen zijn de maandlasten dan lager. Bij een gewoon abbo krijg je dat eerste jaar zoveel korting, dat het een paar honderd euro in totaal scheelt met een studentenabbo. Heb dus maar een gewoon abbo genomen :=

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 14:45

Nou ik hem hem hoor.. Ben er heeeel blij mee :D

Maar ff een vraagje.. Kun je de reclame tijdens het spelen van spelletjes ook uit zetten? Heel vervelend, als ik bijvoorbeeld angry birds speel, dan komt er steeds zo'n balkje bovenin.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:41

Fijn dat je hem hebt Elmira :D Voor zover ik weet kun je die reclame niet uitzetten. Je kunt wel proberen een andere versie angrybirds te downloaden waarbij het niet is :)

Ik weet al weer waar ik mijn telefoon heb besteld!! Bij de phonehouse! Waarom? Omdat hun een aanbieding hadden dat je er een gratis micro sd kaartje bij kreeg van 32gig (dacht ik?) twv 80 euro...
Heb al 3 x moeten mailen en krijg elke keer de mededeling dat het nog 2 a 3 weken duurt.. Ik wacht al van 30 juni, lekkere service van the phonehouse (not!)
Nog mensen die dat toevallig hebben??

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:15

dat is wep lang hoor, niet best..

Nu live vanaf mn telefoon trouwens :D moet alleen nog even oefenen met swype..:P

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:20

Elmira schreef:

Maar ff een vraagje.. Kun je de reclame tijdens het spelen van spelletjes ook uit zetten? Heel vervelend, als ik bijvoorbeeld angry birds speel, dan komt er steeds zo'n balkje bovenin.

Had ik ook last van maar toen ik internet uitzette en de wifi ook, was het weg :)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 06:36

Lauraennala schreef:
Elmira schreef:

Had ik ook last van maar toen ik internet uitzette en de wifi ook, was het weg :)

Ga ik dat proberen!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:35

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:57

chance schreef:
ik hoor net op de radio dat de galaxy uit de schappen wordt ivm dat ze niet meer verkocht mogen worden ivm dat die teveel lijkt op de i-phone ofzoiets?

Oftwel apple heeft gewonnen

http://www.nu.nl/internet/2597365/recht ... n-ace.html

ja dat zij mijn vader vandaag ook al ;(

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:15

Dus als je deze foon nog wilt dan zou ik maar zo snel mogelijk naar de winkel gaan...

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:21

chance schreef:
Dus als je deze foon nog wilt dan zou ik maar zo snel mogelijk naar de winkel gaan...

ja zekrr, mis. als die op het laats heel goedkoop is dan krijg ik er een :):)
tot half oktober zijn ze verkrijgbaar, toch?
denk het niet hoor :+
Laatst bijgewerkt door Sjors op 24-08-11 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:24

half oktober....

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:32

Weet hier iemand of je samsung ook moet update-en of hoe schrijf je dat...

bij de pc moet je regelatig updates doen ik weet niet hoe dat zit bij deze software..

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:09

Sjors493 schreef:
chance schreef:

ja zekrr, mis. als die op het laats heel goedkoop is dan krijg ik er een :):)
tot half oktober zijn ze verkrijgbaar, toch?
denk het niet hoor :+

Zou er niet op rekenen, want met een kleine software-update mogen ze alweer verkocht worden. Het is namelijk niet het design waar het om gaat, maar de software.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:49

ik denk ook niet dat ze goedkoper worden...
ik denk wel dat er dan veel verkocht zouden worden
* ik ben er dan ook als eerste bij hoor * :')

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:21

welke mp3 app is een fijne ingebruik voor de samsung galaxy s2?
Wil ook gratis muziek kunnen "downloaden"....

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:08

Ik heb mijn samsung galaxy SII via een aanbieding van Studentmobiel.nl. Het 1e jaar 17,- euro p/m en het 2e jaar 34,-.
Bel + sms + web 200 (is zat voor mij ;-) )

Alleen nog een technische vraag: Als ik thuiskom dan heeft de telefoon moeite om mijn wifi op te pakken. Als ik het kastje voor draadloos internet (KPN internet plus bellen/digitenne en smartbox voor internet) uit en weer aan zet en mijn telefoon ook uit en aan, dan pakt hij hem weer op.
Wanneer er verbinding, dan is deze ook gewoon goed.

Via de app wifi analyser en een handige kennis heb ik mijn frequentie al anders gezet, zodat ik niet op hetzelfde kanaal zit als alle buurtjes. Kan het te maken hebben met mijn Norton beveiliging op de laptop, dat deze elkaar dwars zitten?

Ik hoor graag jullie tips!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:26

Het zal allemaal wel meevallen met die verkoop hoor... Er is alleen een patent geschonden op het scrollen door je foto's dus met een update kan dat zo gefixed worden en is er niks aan de hand.. (lijkt mij?)

Ik zie het nog niet gebeuren dat ze daadwerkelijk uit de vakken gaan.. natuurlijk zal de prijs wel omhoog gaan!!

Ik las dat er ook een Samsung Galaxy Z uitkwam.. de S2 variant in het klein! Balen, die zocht ik..

Ik zoek nog een tasje die aan mijn riem kan, want ik krijg dat ding in niet 1 broekzak en als ik met paard op buitenrit ga heb ik toch liever wel een telefoon mee... Nog eens naar zoeken :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:29

Sorry Talonius, ik heb mijn wifi bijna nooit aan... Net als ik in de auto zit en hij blijkt per ongeluk aan te staan dan krijg ik ineens een schermpje met alle wifi netwerken en dan mag ik kiezen (wat aardig :P ) maar nogmaals, verder gebruik ik het nooit bewust..

Áls ik hem wel eens aanzet dan duurt het vaak wel lang voordat hij via de router gaat... krijg je geen melding oid?

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:46

Dais_ schreef:
.

Ik zoek nog een tasje die aan mijn riem kan, want ik krijg dat ding in niet 1 broekzak en als ik met paard op buitenrit ga heb ik toch liever wel een telefoon mee... Nog eens naar zoeken :)

Ik heb zo`n sportding voor om je arm..
Ook erg handig, kun je hem zo instoppen..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:50

Ik heb sinds vrijdag de Galaxy S2 en wat ben ik er blij mee *D
Ik heb niet heel het topic gelezen dus sorry als het al gevraagd is, maar hebben jullie tips voor apps? :)

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 13:01