Maar het is ook niet raar dat acties veranderen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
joyce2 schreef:Het is niet raar dat je er van baalt! Ik baalde ook toen Vodafone mij eind juli had toegezegd dat ze die actie met 50% korting nog tot oktober door zouden laten lopen en toen ik mijn abbo vorige week ging verlengen, bleek dat toch niet zo te zijn.
Maar het is ook niet raar dat acties veranderen
Voor zover ik weet kun je die reclame niet uitzetten. Je kunt wel proberen een andere versie angrybirds te downloaden waarbij het niet is 
moet alleen nog even oefenen met swype..
Elmira schreef:Nou ik hem hem hoor.. Ben er heeeel blij mee![]()
Maar ff een vraagje.. Kun je de reclame tijdens het spelen van spelletjes ook uit zetten? Heel vervelend, als ik bijvoorbeeld angry birds speel, dan komt er steeds zo'n balkje bovenin.
Lauraennala schreef:Elmira schreef:Nou ik hem hem hoor.. Ben er heeeel blij mee![]()
Maar ff een vraagje.. Kun je de reclame tijdens het spelen van spelletjes ook uit zetten? Heel vervelend, als ik bijvoorbeeld angry birds speel, dan komt er steeds zo'n balkje bovenin.
Had ik ook last van maar toen ik internet uitzette en de wifi ook, was het weg
chance schreef:ik hoor net op de radio dat de galaxy uit de schappen wordt ivm dat ze niet meer verkocht mogen worden ivm dat die teveel lijkt op de i-phone ofzoiets?
Oftwel apple heeft gewonnen
http://www.nu.nl/internet/2597365/recht ... n-ace.html
chance schreef:Dus als je deze foon nog wilt dan zou ik maar zo snel mogelijk naar de winkel gaan...
Sjors493 schreef:chance schreef:Dus als je deze foon nog wilt dan zou ik maar zo snel mogelijk naar de winkel gaan...
ja zekrr, mis. als die op het laats heel goedkoop is dan krijg ik er een![]()
tot half oktober zijn ze verkrijgbaar, toch?
denk het niet hoor
)
) maar nogmaals, verder gebruik ik het nooit bewust..