Jaa!! Al zal ik echt wel tevreden zijn met een gewoon naar behoren werkende 3GS.. Past beter kwa vormgeving bij m'n net nieuwe iPad Ach ik zeg geen nee tegen een 4
Vind verbeteringen niet revolutionair. Zit volgens mij veel in de OS. Dat praten tegen je telefoon vraag ik af hoe dat gaat aanslaan vanwege grote foutmarge en dat het toch raar blijft.
HA ha hier nog een die gerne de 4s wil de 5 laat denk ik nog wel ff op zich wachten! Hoeveel tijd zat er destijds tussen de 3 en de 3g of weet niemand dat meer?
In elk geval, ik zoek een app. Ik vind het leuk om dingen op te bouwen, een stad, boerderij oid. Maar die dingen, daar kom je niet ver mee, tenzij je er geld in stopt of al je facebookvrienden gaat stalken. Is er een app waarmee je ook een "iets" op kan bouwen, maar dat helemaal zelf doet? Iets in de zin van een stad en dat je met je winkels geld moet verdienen om uit te breiden, een boerderij waar je gewassen moet verkopen om groter te worden? Maar wel iets dat een beetje leuk is. Dat ik niet over een maand nog zit te wachten tot mijn 4 aardbeien groot en sterk zijn
Polivy
Geplaatst: 04-10-11 21:22
Voor de iPad was er iets met God Finger ofzo.... Geen idee of die ook voor iPhone is.
Had het wel verwacht dat Apple 1 toestel zou lanceren. Ik denk dat ze de 'grote' veranderingen gaan toepassen op de 5 volgend jaar. Siri (spraakherkenning) is tot nu toe alleen nog maar beschikbaar in Engels, Frans en Duits. Helaas!