Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik dacht al, huh, ik heb de originele deuren er inzitten, wat bedoeld ze?

40 euries voor een setje is relatief goedkoop.
Kun jij je kennis niet op de mouw spelden dat je beslist ook jaren 30 beslag nodig hebt voor je huis?
Ongeveer hetzelfde als die jij op het plaatje laat zien, maar dan van cando. http://www.mijnalbum.nl/Foto-BIZN7D7B.jpg
Maar wat erg eigenlijk he, dat het ook gewoon zo goedkoop kan, voor 7 euro.. En dan zoveel in de winkel er voor vragen! Maar als ze per paar gaan, dan valt 28 euro toch ook nog wel mee?? manzano schreef:En goed de folders van de bouwmarkt in de gaten houden. Die hebben zooooo vaak acties met 15% oid aan korting. Scheelt ook weer.

Ik vind het zo wel leuk, veel mensen denken dat daar de wc is. Staan ze op, lopen de gang in (FOUT!) om de deur van de rommelkast open te doen.
Geeft altijd leuke reacties!
Ir111 schreef:Er zit geen sleutelgat ding op. Kan natuurlijk wel verbouwd worden.Ik vind het zo wel leuk, veel mensen denken dat daar de wc is. Staan ze op, lopen de gang in (FOUT!) om de deur van de rommelkast open te doen.
Geeft altijd leuke reacties!
Die bedremmelde gezichtjes als weer terug binnenkomen.

Ir111 schreef:manzano schreef:En goed de folders van de bouwmarkt in de gaten houden. Die hebben zooooo vaak acties met 15% oid aan korting. Scheelt ook weer.
Maar die vind ik minder mooi.