Heb gisteren de iPhone 4 gehaald. Deze is echt zoveel sneller en zuiverder dan die andere. Ben er blij mee.
Arwennn
Geplaatst: 01-10-10 09:23
Hallo bokkers! ik heb een vraagje over mijn iphone. Ik heb gister mijn iphone gekregen en hem verbonden met itunes en alles gaat goed alleen ik krijg de apps er niet op. De computer zegt dat hij niet bevoegd is.. moest eerst de computer 'machtigen' en dat heb ik gedaan en vervolgens kan ik nog niet de apps er op krijgen via de computer... wel via appstore zelf op mijn iphone maar niet via de PC... muziek krijg ik er wel op. Iemand met tips of hetzelfde probleem? Groetjes Annet
Arwennn
Geplaatst: 01-10-10 09:25
Somebitch schreef:
Heb gisteren de iPhone 4 gehaald. Deze is echt zoveel sneller en zuiverder dan die andere. Ben er blij mee.
ik ook hij is gaaf he!! nou moet ie het nog goed doen bij me..
Mijn iphone wordt sinds gisteren heel snel overhit.. Waardoor ik hem niet goed kan gebruiken. Heb sinds gisteren pas mijn e-mail erop gezet dus dat acount heb ik nu verwijdert, hopelijk ligt het daaraan..
Hallo Mijn vriend en ik hebben vandaag beide onze Iphone 4 gekregen. Nu zitten we met een vraag, mijn vriend heeft zijn contacten op een SD kaart staan en wil deze op de Iphone hebben. Het zijn er meer dan 165 en we hebben geen idee hoe we dat moeten gaan doen...