xxxdonja schreef:Hahaah vooral dat muziek zoeken. \Dat je hem dan bij de box kan houden en dan zo het nummer op zoekt.
Ja idd, kan dat wel?
Heeft iemand dat al geprobeerd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_ariskaa schreef:xxxdonja schreef:Hahaah vooral dat muziek zoeken. \Dat je hem dan bij de box kan houden en dan zo het nummer op zoekt.
Ja idd, kan dat wel?
Heeft iemand dat al geprobeerd?
Eightlegged schreef:Widgets zijn niet meer dan shortcuts naar functies of websites. Omdat ik vaak de mp3speler gebruik staan de controls daarvan standaard als widget in m'n scherm, zelfde geldt voor de buienrader, datum, klok... Vind het wel makkelijk
Ben tot nu toe erg blij met de Qwerty, prima telefoontje
MissPromiss schreef:Ahh okeMaar weten jullie 100 procent zeker dat het geen internet gebruikt? Kan ik me namelijk niet voorstellen. T zou nogal banketstaaf zijn als mensen straks ineens geld kwijt zijn
MissPromiss schreef:Nou dat zeg ik toch?Je reactie is nu net of ik een debieltje ben, maar hierboven wordt gezegd dat er géén beltegoed wordt afgeschreven terwijl ze het wel gebruikt. En dat is nogal banketstaaf voor de mensen die daar van uit gaan en straks hetzij hun beltegoed in een dag op hebben hetzij een dikke rekening krijgen omdat ze buiten de bundel hun internet gebruiken
Zou niet best zijn als ik niet zou weten dat dat geen internet gebruikt, dan lopen krijg ik een héleboel boze klanten terug ben ik bang!
x_spekkie_x schreef:MissPromiss schreef:Nou dat zeg ik toch?Je reactie is nu net of ik een debieltje ben, maar hierboven wordt gezegd dat er géén beltegoed wordt afgeschreven terwijl ze het wel gebruikt. En dat is nogal banketstaaf voor de mensen die daar van uit gaan en straks hetzij hun beltegoed in een dag op hebben hetzij een dikke rekening krijgen omdat ze buiten de bundel hun internet gebruiken
Zou niet best zijn als ik niet zou weten dat dat geen internet gebruikt, dan lopen krijg ik een héleboel boze klanten terug ben ik bang!
Sorry, dat was niet mijn bedoeling![]()
Maar dat geen beltegoed afschrijven: dat kan een foutje zijn of het kan alsnog afgeschreven worden of...
Ik zag op mijn factuur (als abonnementhouder) telkens ongeveer een euro per keer verdwijnen als ik per ongeluk weer een internetknopje had ingedrukt. Nou, dat is dan niet grappig meer
Citaat:Hoe schakel ik GPRS uit? 29-08-2008
Hoe schakel ik de dataverbinding uit?(GPRS of UMTS/HSDPA)
Hier is helaas geen menu optie voor.
U kunt eventueel het volgende doen:
- maak in 'netwerk- instellingen' een nieuwe verbinding aan:
menu- instellingen- netwerk- verbindingen, dan kies opties- nieuw- naam instellen, maak een naam, bv.:' UIT' en sla op. (laat de verdere instellingen leeg)
-ga terug naar het menu en kies:
toepassingen- browser, kies dan de connectie die u zojuist heeft aangemaakt (bv. UIT).
Nu zal de browser het lege inbelprofiel kiezen en zal er dus geen verbinding worden gelegd.