Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hhilde schreef:Nee, maar de TV’s die we hebben kunnen het directe streamen niet aan vanaf mobiel en hebben niet de apps die wij graag willen. Dus moet je voor een abonnement gaan om die apps op deze TV te krijgen of een Smart TV aanschaffen
Dank allen voor de tips!
idinn schreef:Hhilde, een chromechast nemen om vanaf je telefoon te streamen moet vast wel kunnen hoor. Doen wij hier ook en mijn tv is al minstens 15 jaar oud. Misschien ook tijd voor een nieuwer, zuiniger, model bedenk ik nu
Ik kijk Netflix via mijn ouders en heb een NPO plus account. Mis echt helemaal niks verder. Op YouTube staat ook zat, alleen die reclames zijn irritant.
Hhilde schreef:Wij zijn net verhuisd en daar komen natuurlijk altijd kosten bij kijken, maar we willen wel graag wat voorzichtiger aan doen en meer sparen in ons nieuwe huis. Nu zijn we aan het kijken naar Internet & TV-abonnementen, maar crisis, wat een prijzen... Wij willen graag op de TV apps zoals Disney+ en Twitch, maar die lijken niet erg gebruikelijk binnen abonnementen. Ik schrik er echt van dat je al snel op 60 euro per maand zit, of je moet een Smart TV aanschaffen maar dat is ook best een grote aanschaf en dat snap ik ook nog niet helemaal. We kijken namelijk amper TV, maar maken vooral gebruik van apps. Ben je dan met een Smart TV in één keer klaar en geen maandelijkse kosten voor TV meer? Of kun je beter een abbonement zoals Ziggo of Youfone nemen en dan dus maandelijks minstens 6 tientjes? Hoe doen jullie dat?
tita schreef:Pantykous schreef:Gaat niet over het eigen merk.
Cola zero is Coca Cola, 2:06€ per fles
Annemiek je zou moeten weten dat ik eigen merk niet drinkwij bezuinigen niet op bepaalde merken