Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinda_Dipje schreef:Ja daar ben ik dus ook bang voor BorasIk vind het nú prachtig om te zien, maar bijna alles recent verbouwde woningen zijn tegenwoordig voorzien van visgraat en voor ons woonoppervlak op de begane grond komen we inclusief arbeidsloon op een enorm bedrag. Voor mij persoonlijk is het dan echt niet haalbaar om over 3jr weer even mijn vloertje te veranderen haha.
xPareltje: Als het niet te dicht op elkaar staat vind ik het eventueel wel kunnen, maar zelf zie ik liever wat meer eenheid. Maar dat kun je ook bewerkstelligen door bijvoorbeeld op beiden een accessoire te plaatsen die verbind.
Pinda_Dipje schreef:Ik zou de kist weghalen, tafel onder het raam. Oogt ruimtelijker denk ik.
Hier alsnog een vloerenlegger gevonden die bereid is om de PVC vloer te plaatsen ondanks de coronacrisis. De vloer die ik eerst had uitgezocht hebben hun niet in het assortiment, dus ik ben nu druk aan het zoeken of ik iets kan vinden wat alsnog goed past. We waren eerst vastbesloten om een visgraat PVC te kiezen, maar hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik begin te twijfelen. Visgraat is al zo oud als de weg naar Kralingen natuurlijk, maar wel heel trendgevoelig. Normale rechte planken ogen echter weer zo saai....
Twijfel twijfel....
Denise_Storm schreef:@pindadipje: ik vind visgraat eigenlijk alleen mooi in echt ruime en lichte huizen (en dan bedoel ik echt grote huizen). Ik weet even niet wat voor woning jullie hebben? In een gewone woning vind ik het vaak heel snel druk worden. En in denk inderdaad dat het erg trendgevoelig is. Je kan beter je decoratie aanpassen op de trend dan dat je een hele vloer vervangt. Maar neemt niet weg dat het wel tof is, maar ik zou het dus niet doen...
xPareltje schreef:Hoihoi. Ik kom weer even binnen vallen, met een vraag. Vinden jullie dat die salontafels niet matchen met de tafel? En dan bedoel ik qua pootjes de dikte? Of kan dit prima?
[ [url=m/NR2T4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VxtzJZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelDun schreef:Ik vind visgraat wel mooi, maar alleen op de ouderwetse manier gelegd, dus met rechte randen rondom en een donkerder afstekend randje én alleen in grote ruimtes. Dus de moderne visgraatvloeren vind ik erg nep overkomen.
@xPareltje: ik vind ze wel bij elkaar staan. Blad en pootjes van de beide tafels zijn in balans qua dikte en ze hebben beide de zelfde uitstraling.
Denise_Storm schreef:@pindadipje: ik vind visgraat eigenlijk alleen mooi in echt ruime en lichte huizen (en dan bedoel ik echt grote huizen). Ik weet even niet wat voor woning jullie hebben? In een gewone woning vind ik het vaak heel snel druk worden. En in denk inderdaad dat het erg trendgevoelig is. Je kan beter je decoratie aanpassen op de trend dan dat je een hele vloer vervangt. Maar neemt niet weg dat het wel tof is, maar ik zou het dus niet doen...