Donkere en dreigende luchten gezien vandaag (en nu weer), maar geen druppel gevallen!
PrizTwir
Geplaatst: 28-06-16 21:14
Wat een bui zonet zeg. Poeehh. Buienalarm gaf in zo'n 20 minuten tijd 54 mm water aan. De bak en de weilanden stonden binnen een paar minuten weer blank. Daarbij hadden we ook nog een paar flinke klappen onweer.
Het mag nu wel even droog blijven en opdrogen en over een a twee weken weer een bui. Nu is alles (op veel plekken) te nat en met wat pech is juli en of augustus te droog. Te hele tijd moeten sproeien is niet fijn, maar dit is niet alles.
Hele dag droog geweest en best lekker weer gehad met de zon. Nu ist al een poosje grijs maar nog geen druppel gevallen. Juli en Aug. zullen idd. heel droog worden,dan snakken we weer naar regen.
Vanochtend toen ik weg moest harde regen (06:15 uur). Vervolgens rond 8 uur nog een flinke bui en onderweg van Rotterdam naar Kaatsheuvel nog flink veel regen. Vervolgens de hele dag in de Efteling prachtig weer gehad! En net toen ik thuis kwam (18:45) begon het weer keihard te regenen. Maar mij hoor je dus niet klagen over vandaag!