Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wolken schreef:Balen idefix, dat je nog niet aan de slag kan. ik kan me voorstellen dat je handen jeuken om aan de slag te gaan als je eenmaal de sleutels van je huis hebt gehad en je je eerst nog eens door een oerwoud van regelgeving moet banenToen ik met mijn toenmalige vriend een aanbouw aan ons huis wilde bouwen zoals al onze andere buren hadden werd het door de gemeente eerst afgewezen met als reden dat er iemand van de gemeente was wezen komen kijken en dat niemand een verhoogde uitbouw had. Waarop wij fijntjes vermelde dat degene van de gemeente wel blind moest zijn omdat als je ons huis uit liep je tegen de verhoogde uitbouw van de buren aan keek.... En toen werd de aanvraag wel goedgekeurd. Ik snap wel dat een gemeente ervoor moet waken dat er geen wildgroei van vliegtuigvleugels van dakkapellen, bunkers en halve flatgebouwen komt, maar ze kunnen toch ook zo verschrikkelijk muggenziften!
Ik heb al een beetje op internet rondgekeken en het aanleggen van CV kost gemiddeld 8.000 tot 10.000 euro. Woning staat sinds 4 maanden te koop. De eigenaar heeft gisteren wel al aangegeven dat er over de prijs te praten valt.... Maar ik wil er eigenlijk minimaal 34.000 euro minder voor betalen dan waar het te koop voor staat, gezien het werk wat er nog aan te doen is. Is het realistisch om 50.000 minder te bieden voor een huis in de prijsklasse van 200.000 - 225.000?
manzano schreef:Ik ben nooit naar open huis geweest.....
Verder vind ik het kul argument dat de kopers de moeite hebben genomen om hun huis netjes te maken. Dat is puur hun eigen belang.
Zij willen verkopen... En dus hun huis zo goed mogelijk presenteren om mij over de streep te krijgen. Van mij hoeft het niet, kijk er wel doorheen.
Die moeite is puur eigen belang
manzano schreef:Ik ben nooit naar open huis geweest.....
Verder vind ik het kul argument dat de kopers de moeite hebben genomen om hun huis netjes te maken. Dat is puur hun eigen belang.
Zij willen verkopen... En dus hun huis zo goed mogelijk presenteren om mij over de streep te krijgen. Van mij hoeft het niet, kijk er wel doorheen.
Die moeite is puur eigen belang
Ik schreef:Beste mensen, wij zetten hier allemaal keurig linkjes naar woningen die onze interesse hebben of die we gaan kopen enz., maar ik had het niet zo door, maar dit is GEEN huiskamertopic ondanks de letters [HK], dus op zowel google als ongeregistreerd op Bokt zó te lezen.
Hierbij gooien we onze (toekomstige) adresgegevens op straat.
Dat kan wel eens raaaaaar uitpakken heb ik vandaag gemerkt.