Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Beste mevrouw Dees,
Het aanbod voor de Collectieve Inkoop Energie staat voor je klaar. Mega heeft de veiling
gewonnen voor zowel het 1-jarige als het 2-jarige energiecontract en biedt je een heel scherp
aanbod aan. De tarieven uit ons aanbod zijn scherper dan de gemiddelde prijs op de
markt op dit moment. Wees er snel bij want op=op!
Voor het 1-jarige energiecontract betaal je € 0,27 per kWh (enkeltarief) voor Nederlandse
groene stroom & € 1,29 per m³ gas, inclusief btw en energiebelasting én een loyaliteitsbonus die kan oplopen tot €200.
Voor het 2-jarige energiecontract betaal je € 0,27 per kWh (enkeltarief) voor Nederlandse groene stroom & € 1,25 per m³ gas inclusief btw en energiebelasting én een loyaliteitsbonus die kan oplopen tot €200.
Daarnaast is er een dynamisch energiecontract beschikbaar via easyEnergy, met een loyaliteitsbonus die kan oplopen tot €150.
Dees schreef:Dit is wat ik afgelopen kwartaal bij Tibber heb betaald voor dynamisch gas:
Gas Gemiddeld € 1,35/ m³
Hoogst € 1,40 / m³
Laagst € 1,30 / m³
Over geheel 2024:
Gas Gemiddeld € 1,18 / m³
Hoogst € 1,32 / m³
Laagst € 1,06 / m³ (dit was in het voorjaar van 2024)
Zodra ik een gasprijs zie die op de € 1,20 / € 1,24 per m3 lijkt, klik ik het vast. Heb geen zin meer in prijsrisico op gas.
Elektra moet ik nog verder onderzoeken.
Tancreda4 schreef:Ja, ook eneco. Vond het ook verrassend