Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 13:22

Jeetje ual, in die prijsklasse vind ik dat wel opvallend. Die vliegen hier zonder op funda te hebben gestaan naar een nieuwe eigenaar.

Wat een geweldige straatnaam karuna :D

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:44

Luxorvalkje schreef:
Ik wordt er soms toch wel hopeloos van. Als er dan een huis is, dat binnen onze prijsklasse valt, dan is de locatie niet goed. Denk bijvoorbeeld aan een spoorlijn langs je huis, basisschool op de hoek of bijvoorbeeld een speeltuin voor de deur. Ik heb geen kinderwens en werk regelmatig thuis.

Nu ook weer eentje, alleen al op locatie een no-go voor mij: https://www.funda.nl/detail/koop/den-bo ... 8230/kaart

Zit je per se aan den Bosch vast? Want er zijn omliggende dorpen die goedkoper zijn en je waarschijnlijk meer waar voor je geld krijgt ..

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 22:18

Hier succes nieuws! Wij hebben van de week de koopovereenkomst getekend voor een nieuwe woning. Nog onder voorbehoud van financiering, maar daar is de hypotheekadviseur gelukkig al druk mee bezig.

Ook al twee verschillende makelaarskantoren op bezoek gehad van de week voor de verkoop van onze huidige woning. Ik ben zelf makelaar (niet werkzaam als woning makelaar overigens), maar je eigen huis verkopen vind ik toch ook gewoon heel spannend.

De vlag gaat pas uit als alles rond en geregeld is, maar 'so far so good' :j

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 22:19

Wat een mooi nieuws, Gefeliciteerd

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 22:20

Wat leuk! Gefeliciteerd.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 23:03

Gefeliciteerd!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 23:33

Fijn! Gefeliciteerd!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:39

mavantos schreef:
Hier succes nieuws! Wij hebben van de week de koopovereenkomst getekend voor een nieuwe woning. Nog onder voorbehoud van financiering, maar daar is de hypotheekadviseur gelukkig al druk mee bezig.

Ook al twee verschillende makelaarskantoren op bezoek gehad van de week voor de verkoop van onze huidige woning. Ik ben zelf makelaar (niet werkzaam als woning makelaar overigens), maar je eigen huis verkopen vind ik toch ook gewoon heel spannend.

De vlag gaat pas uit als alles rond en geregeld is, maar 'so far so good' :j

Gefeliciteerd!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:28

Gefeliciteerd, mavantos!

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:16

Gefeliciteerd Mavantos. Fingers crossed

Sky_As schreef:
Zit je per se aan den Bosch vast? Want er zijn omliggende dorpen die goedkoper zijn en je waarschijnlijk meer waar voor je geld krijgt ..

Dank voor het meedenken.

Ik zit er niet aan vast. Vrienden wonen er, en mijn ouders die allebei de 65 gepasseerd zijn ook. Kleine mankementen beginnen te komen zullen we maar zeggen. Ik wil niet drie kwartier hoeven rijden om bij ze te komen als dat nodig is. Mijn moeder is alleen en heeft wat meer kwalen.

Omliggende dorpen zijn niet veel goedkoper zag ik. Zelfs geffen is duur en dat is gewoon een dorp.
Vrienden hebben in Zaltbommel gewoond, maar die wonen inmiddels in Vlijmen. Anderen die daar gewoond hebben zijn in Sprang-Capelle geƫindigd. Iedereen gaat weer 'onder de rivieren' wonen. :+

Waar ik mee zit is dat ik voor de overheid werk. Die zitten sterk op duurzaamheid. Ik heb een ov-kaart die 100% vergoed wordt. Auto is lage km-vergoeding. Idealiter kan ik op de fiets naar het station. Dat mag ook een sprinter station zijn. Maar vught en rosmalen zijn niet veel goedkoper.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:28

Luxorvalkje schreef:
Gefeliciteerd Mavantos. Fingers crossed

Sky_As schreef:

Dank voor het meedenken.

Ik zit er niet aan vast. Vrienden wonen er, en mijn ouders die allebei de 65 gepasseerd zijn ook. Kleine mankementen beginnen te komen zullen we maar zeggen. Ik wil niet drie kwartier hoeven rijden om bij ze te komen als dat nodig is. Mijn moeder is alleen en heeft wat meer kwalen.

Omliggende dorpen zijn niet veel goedkoper zag ik. Zelfs geffen is duur en dat is gewoon een dorp.
Vrienden hebben in Zaltbommel gewoond, maar die wonen inmiddels in Vlijmen. Anderen die daar gewoond hebben zijn in Sprang-Capelle geƫindigd. Iedereen gaat weer 'onder de rivieren' wonen. :+

Waar ik mee zit is dat ik voor de overheid werk. Die zitten sterk op duurzaamheid. Ik heb een ov-kaart die 100% vergoed wordt. Auto is lage km-vergoeding. Idealiter kan ik op de fiets naar het station. Dat mag ook een sprinter station zijn. Maar vught en rosmalen zijn niet veel goedkoper.

Boxtel is goedkoper en ook goed qua openbaar vervoer/station.

En zag laatst ook goedkopere woningen in sint Michielsgestel :D

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:50

Precies, Vlijmen, Drunen, Elshout, Haarsteeg, Kerkdriel, Velddriel, hedel liggen allemaal op ca 10 minuten rijden.

Je zou zelfs nog Waalwijk kunnen kijken, dat is ook maar 15 minuten naar Den Bosch.....

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Ik weet niet wat je budget is, maar is Tilburg geen optie? Goedkoper dan Den Bosch, veel treinen per uur naar DB, en maar 15 minuten per trein.

Ik weet niet waar je ouders wonen in DB, of dat met de auto te doen is vanuit Tilburg?