anca schreef:Animal schreef:Wij wachten nu het bevingsrapport af. Er is bevingsschade geweest en praktisch alles is hersteld, maar ik wil het wel zien voor we bieden. Ik heb geen reden om argwanend te zijn (huis komt uit 1890 en is super onderhouden!), maar toch.. Zekerheid voor alles mbt bevingsschade.
Je komt vanuit utrecht naar groningen te wonen. Heb je je roots daar of andere reden? Ben wel benieuwd ? Ben toch altijd wel bang bij bevingschades .
Ja, ik ben 9 jaar geleden van het Groninger platteland naar Utrecht verhuisd om te gaan studeren

Mijn vriend is 12 jaar geleden hierheen verhuisd voor werk. Hij kreeg hier een mooi aanbod met doorgroeimogelijkheden. Nu willen we allebei graag weer terug.
Bevingsschade is niet heel spannend als je de rapporten hebt. Ik zie dat ik ze net binnen heb, dus ga ze thuis even bestuderen. De makelaar gaf aan dat er weinig schade door bevingen aan het huis was, maar wel een paar kleine dingetjes die al hersteld zijn. Dat wil ik uiteraard op papier hebben en kunnen checken