Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Weet er iemand waar je een mooie witte hoogglans voorraadkast kunt vinden?
Wij hebben vandaag (onder voorbehoud dat ons huis doorgaat) een keuken gereserveerd.
Wij willen nog 2 extra kasten maar die kosten €1.000,- per stuk (195cm hoog). De winkel had nu de actie 50% korting dus 2 kasten voor €1000 maar dat vind ik nog prijzigdat hebben we dus maar even als optie neer gezet, in de hoop dat we ergens anders 1 grote of 2 kleinere vooraadkasten in hoogglans wit kunnen vinden.
Booooo schreef:De kasten moeten komen aan de muur tegenover het werkblad. Het zit er niet aan vast. Het mooist lijkt mij met dezelfde stijl/deuren van de keuken.
Maar hoogglans wit is hoogglans wit toch![]()
[ [url=m/acgbS9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand trouwens ervaring met vingers erop zien en snel krassen?
Janine:: Dank je wel ga meteen even kijken! Als voorraadkast bedoel ik een kast voor de boodschappen. Dus met planken, stevig genoeg en zonder glazen deurtjes.
Janine1990 schreef:Dat is inderdaad heel anders!
Krijg je een regendouche in het plafond?
Heb je er wel een andere losse douchekop bij? Of mogelijkheid om die aan te koppelen? Is wel zo handig met schoonspoelen bijvoorbeeld.
Maak je voor en na foto's?
vec schreef:Dat probleem hebben wij nou ook altijd! Wij wilden een badkamer met beige tegels en tegelstrip accenten op de muur. Uiteindelijk is alles natuursteen geworden en waren we bijna 15.000,- euro achter de wagenHet kwam wel wat duurder uit dan begroot hihi
noviceh schreef:vec schreef:Dat probleem hebben wij nou ook altijd! Wij wilden een badkamer met beige tegels en tegelstrip accenten op de muur. Uiteindelijk is alles natuursteen geworden en waren we bijna 15.000,- euro achter de wagenHet kwam wel wat duurder uit dan begroot hihiMaar het resultaat was prachtig!