Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:06

Blijkbaar :D

Maar ik moet eerlijk zeggen dat de mensen die er woonden, er 50 jaar hebben gewoond en het zo enorm geweldig hebben onderhouden, dat een persoonlijke touch hier heel misschien wel een verschil kan maken...

De plek was super, helaas het huis wat laag voor mijn man en niet "makkelijk" toekomstbestendig te maken voor mij.

Doubtless

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:14

Nou als er 50 mensen interesse tonen zullen ze geen 50 brieven gaan lezen gok ik. Wel leuk om zo je huis te verkopen zeg :D

Wij hebben morgen een bezichtiging staan voor een perceel met dubbele bewoning en wat grond erbij <3

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:31

Spannend doubtless!

Wij hebben recent voor het eerst geboden, maar ik denk dat we alsnog veel meer overboden waren gezien hoe snel we na sluiting werden gebeld -O-

Ik hoop dat we snel weer kunnen bieden, dit was voor het eerst sinds bijna een jaar dat we ons echt ergens zagen wonen :o
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op Vandaag, 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:34

Bielsje schreef:
Nou, wij hebben een bezichtiging gehad en waarschijnlijk een goede voor een echte biedingsoorlog :')

100 bezichtigingen, 100 op de wachtlijst. Bloemen, briefjes en biedingen in de brievenbus en voor de voordeur... Huis lijkt wat hoog geprijsd, verwachting is dat het een ton over de vraagprijs gaat :Y)

Wij zijn afgehaakt...

Mijn hemel := dan zou ik ook afgehaakt zijn ja. Zo extreem heb ik hier in de buurt nog niet gezien geloof ik.

Wij zijn vrijdag weer ergens wezen kijken en die woning sprak enorm aan (wel wat opknapdingetjes), dus een bod gedaan zondag. Daar hebben we wel een kort stukje over onszelf en wat ons aansprak in de woning bij gedaan, kwam als tip van de makelaar. Nu wachten (en duimen) tot we wat horen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:35

Doubtless schreef:
Wij hebben morgen een bezichtiging staan voor een perceel met dubbele bewoning en wat grond erbij <3

Spannend!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:10

Leuk Doubtless! En Mandarijn, fingers crossed voor jullie!

Jammer Moonsparkle... Hadden jullie al flink overboden?

Ik denk trouwens dat alle briefjes en bloemen etc bij het huis van vandaag, van de mensen kwamen op de wachtlijst. Óf hebben gehoopt dat ze voor een goed bod de bezichtigingen zouden afzeggen. Opvallend was het aantal "jonge" kijkers trouwens. Had ik niet verwacht bij een prijs van net onder de 6 ton...