Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Animal schreef:Wat balen Inge!![]()
We hebben het huis uit de stille verkoop zojuist bekeken en het is echt een droomhuis!Niet alle ruimtes stonden op de foto in de brochure en de foto's geven ook niet mooi weer hoe het er echt uitziet (foto's waren even snel gemaakt door de verkopers zelf). Het is alles wat we wensen en zelfs nog meer!
Wij zijn de enige potentiële kopers. De verkopers wilden hem liever niet direct groot in de markt zetten en de makelaar dacht direct aan ons en heeft ons ook al aangeprezen bij de verkopers. Ze hebben onze reactie op de brochure dus speciaal afgewacht.
We gaan hier dus een bod op uitbrengen eind van de week en dan is het duimen draaien
mavantos schreef:Wij hadden onszelf ingeschreven voor nieuwbouw, maar ook daar weer pech en op de reservelijst gekomen.
Maandag gaan we kijken bij een (gemeentelijk) monumentale woning uit 1800. Moet nog veel aan gebeuren. In het monumentale gebeuren zit ik zelf helemaal niet, dus moet even goed nagaan wat wel en niet mag van het weekend.
JLLN_ schreef:Balen voor iedereen met slecht nieuws![]()
Fijn Animal!! Hebben ze wel een vraagprijs voor het huis en moet er veel aan gebeuren of zou je er zo in kunnen?
Wij hebben vanmorgen officieel akkoord gekregen van de directie en de concept koopakte toegestuurd gekregen. Alles doorgenomen en nu wachten op de officiële zodat we hem kunnen tekenen!
Animal schreef:Wij wachten nu het bevingsrapport af. Er is bevingsschade geweest en praktisch alles is hersteld, maar ik wil het wel zien voor we bieden. Ik heb geen reden om argwanend te zijn (huis komt uit 1890 en is super onderhouden!), maar toch.. Zekerheid voor alles mbt bevingsschade.