Vanmiddag heeft ie een flink grotere pot gekregen dus hij kan er weer een tijdje tegenaan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Zie ik daar nou eindelijk een nieuw blad opkomen in mijn Philodendron Painted Princess?????![]()
[ [url=m/MwGcg0.jpg]Afbeelding[/url] ]
idinn schreef:Ik heb er eentje, maar die lijkt een mm per jaar te groeien. Dus ik denk dat die stekken even traag blijven, dat wil ik je niet aan doen
idinn schreef:Pannenkoek staat vrij licht. In de vensterbank was ie gek genoeg niet zo blij, dus staat nu een halve meter van het raam.
_Karlijn schreef:Ik heb net voor 55 euro bij plnts.com besteld![]()
Een baby Alocia Zebrina, een baby Alocia Polly, een baby Philodendron Selloum Gold, een baby Alocasia Black Velvet, baby Alpinia Zerumbet Variegata, baby Nephrolepsis Blonde, baby Syngonium Mango Allusion, baby Philodendron Birkin, baby Silver Dragon![]()
![]()
Ik HOU echt van die site
troi schreef:Ik heb al tijden een winkelmandje vol bij plnts maar kan me steeds net inhouden en niet bestellen hahaha
De plantjes zijn zo leuk maar mijn huis is echt al bijna vol![]()
En ik heb nog wat toffe hoya's in bestelling bij Magda () en 3 wat bijzonderdere syng/ philo's. Daar moet wel plaats voor blijven.
Lauterbachiana heeft ondertussen ook vrijwel al zijn blaadjes weer mooi naar boven gericht staan![]()
Van dit:
Naar dit:
Er wijst er nog 1 blad naar beneden maar ook die is al flink steviger dan gister, misschien komt die ook nog bij