[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:40

Ariebombarie schreef:
bij mij zijn ze er alle 4 in 1 keer uit gesneden onder volledige narcose :+ toen ik nog particulier verzekerd was via mn vader zn werk, in Belgie laten doen :D

succes!!

Zo wil ik het ook wel... -O- Lucky you...

Ariebombarie

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

diclofenac is sowieso geen oplossing daarvoor

wat lief van je vader roos!

Ariebombarie

Stybba schreef:
Ariebombarie schreef:
bij mij zijn ze er alle 4 in 1 keer uit gesneden onder volledige narcose :+ toen ik nog particulier verzekerd was via mn vader zn werk, in Belgie laten doen :D

succes!!

Zo wil ik het ook wel... -O- Lucky you...

I know, ik was toen ook errrrrg blij......

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:46

Ariebombarie schreef:
diclofenac is sowieso geen oplossing daarvoor

wat lief van je vader roos!

Diclofenac nemen ze op mn werk wel mee bij zulke gevallen helpt goed hoor!

Heb idd lieve paps! Moet ook wel beetje aan werk gehouden worden tijdens z'n pensioen :P

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:50

in dat geval weet ik je vader te vinden over een paar jaar :')

heb nog nooit gehoord dat je diclo kan gebruiken voor kies/kaakpijn. ik neem het altijd tegen mn rugpijn en de maandelijkse pijn, dus echt voor de spierverslappende werking.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:08

Nicolletje schreef:
Misschien omdat mensen via MP niet altijd te vertrouwen zijn?
Mijn moeder heeft ook een vervelende ervaring op mp gehad en die laat ook niemand meer binnen en wil niet meer alleen thuis zijn ook.
Ze zetten ook bijna niets meer op MP daarom.

En ja het is een beetje banketstaaf maar omgeving randstad (vooral rondom bepaalde steden) is de kans groter dat er een dief of andere idioot bij zit helaas.
Zij wonen dan toevallig in Brabant maar toch.

Tja, dat zou zo maar kunnen, maar dan nog. Dan moet je geen dingen op MP zetten, die moeten worden gehaald. Zo simpel is het. Zelf ervaar ik alleen maar slechte handelaren. Bieden ze geld en als je dan mailt dat je akkoord gaat, hoor je er niets meer over! Als je geen interesse hebt, bied dan ook niet. - zucht -

Ook ik doe veel via marktplaats. Nooit slechte ervaringen gehad, maar dat komt mss door dat bordje bij mij op de deur: "Als u komt inbreken, laat het mij dan weten, dan help ik zoeken..." :+ Zonder gekheid, ik heb een aardig zicht op mensen. En ik weet welke types ik niet binnen wil. Daarbij komt, dat als mensen om wat voor reden dan ook buiten blijven, dat ik, als ik weet dat ze zo'n takke eind zijn komen rijden, ze bij mij altijd wel een glaasje drinken krijgen aangeboden. Ik blijf gastvrij.

Texas: Bij mij kom ik qua tuinieren nog niet veel verder dan klein hoekje tuin omspitten en na denken hoe ik het zou willen inrichten. Helaas weet ik nog helemaal niet wat de gemeente wil. Maar het kriebelt! Absoluut! Eén actie is ondernomen... er staat nu een trampoline voor de kinderen! Prince vond dat een reuze interessant ding! :') Je zag hem bedenkelijk kijken toen ie er langs wandelde. Geen van de paarden taalt er overigens naar. Ze kenden het nog niet, maar ze vinden het niet eng.

Wolken: Een boek laat ik ook nog wel opsturen. Mijn lief had een tijd een zwak voor een bepaalde soort miniatuurtrein. Die wilde hij echt zelf halen om ze eerst goed te bekijken en opsturen wilde hij niet riskeren. Wij gaan rijden voor spullen boven de 100 euro. ;) (En ja, ik weet dat er ook zulke boeken zijn, maar die koop ik dan maar niet.) En toen is ie veelvuldig er op uit geweest. Dan kwam ie dus binnen en boven en weet ik waar in het huis, maar een simpel glaasje water boden ze je echt niet aan. :+ Bij ons is het tot nu toe ook altijd goed gegaan.

Stybba: Sterkte morgen en dat het deze keer maar reusachtig mag meevallen! Ik heb een tijd tegen het trekken van een verstandskies aan zitten hikken. Toen het zo ver was, zei de tandarts, dat het nog helemaal niet hoefde, maar ik had me er zo op in gesteld dat het die dag zou gebeuren, dat ik zei: "Doe het toch maar!" Het kan maar achter de rug zijn idd!
En idd: Hier zegt de tandarts ook altijd, dat je voor je komt het beste even een paracetamol kan slikken. Dan werkt de verdoving minder heftig in. :j

Roos: Wat een geweldige vader! Ik heb één keer een schilder bezig gezien. Mijn zwager was al 2 dagen aan het verven op één muur in de keuken en de schilder had in 2 dagen de rest van huis helemaal geverfd. Dus bij ons mag een schilder dat altijd gewoon doen. Dat hoeft tegenwoordig echt de wereld niet meer te kosten. Zowiezo gaan wij altijd voor spachtelpütz.

Hier ligt de drainage klaar. Wij gaan tuinieren... *\o/* Nog even geduld en ik kan in elk geval weer trainen met mijn hit!

FF: Je huis is zoo mijn smaak! Heb je er niet toevallig nog een bouwtekening van liggen?? <3

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:18

idefix4 schreef:
Tja, dat zou zo maar kunnen, maar dan nog. Dan moet je geen dingen op MP zetten, die moeten worden gehaald. Zo simpel is het.

Ook ik doe veel via marktplaats. Nooit slechte ervaringen gehad, maar dat komt mss door dat bordje bij mij op de deur: "Als u komt inbreken, laat het mij dan weten, dan help ik zoeken..." :+ Zonder gekheid, ik heb een aardig zicht op mensen. En ik weet welke types ik niet binnen wil. Daarbij komt, dat als mensen om wat voor reden dan ook buiten blijven, dat ik, als ik weet dat ze zo'n takke eind zijn komen rijden, ze bij mij altijd wel een glaasje drinken krijgen aangeboden. Ik blijf gastvrij.

het mag gerust worden afgehaald, maar tot voor de deurpost graag.
en jij mag gerust gastvrij zijn, maar je kan niet verwachten dat iedereen is zoals jij :)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:21

hahaha idefix, had je al foto's gezien hoe het was?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:00

Haha, absoluut, maar de uitstraling van je huis is beeldschoon! Dan mag het van binnen wel niks wezen, maar zo'n type huis, zouden we hier probleemloos in de straat mogen zetten. Past er helemaal. Hier aan het begin van de straat zijn ze een huis aan het bouwen. Dat wordt wel zooo mooi! Echt een ouderwets type boerderij met alle moderne gemakken. Wel met rieten kap (da's dan jammer, omdat dat behoorlijk prijzig is) Maar de uitstraling ervan vind ik vele malen mooier dan van die moderne blokkendozen.

En Arie: Ik zal ook niet iedereen binnenlaten, maar ik let wel altijd op, dat mensen bij mij niks te kort komen. :D Ach, ik ben ook te provinciaals waarschijnlijk. Ik vertrouw mensen tot op het bot. Dat gaat pas over als ze het tegendeel bewijzen... :+

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 01:37

Ik beschouw mensen die wat van me komen kopen niet als mijn persoonlijke visite...
Je krijgt toch ook niet in elke winkel wat te drinken? Ook al heb ik 100 km voor die winkel gereden.

Het lijkt trouwens wel steeds meer de trend om op de stoep te blijven met MP.
Maar door te zeggen dan moet je het maar niet verkopen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar.
Opsturen kan je ook gezeik mee krijgen en wil niet iedereen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:09

Bij mij komen ze ook niet binnen van marktplaats... Ik laat ze niet eens binnen op de galerij! De te verkopen spullen staan in de berging en daar mogen ze wel naar binnen :+
Ik heb al mijn paardenspullen verkocht via MP en laatst met mijn bank had ik geen zin in MP, 't goed (zo'n tweedehands winkel) gebeld en uiteindelijk opgehaald door het zusje van een bokker :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:11

Bij mij verschilt het.
Heb laatst m'n enorme pax kledingkast verkocht. Die hebben ze zelf 3 uur lang mee uit elkaar gehaald ;)

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:02

Wauw fokfanaat wat een prachtig huis!! Zoiets zou ik ook wel heel graag willen :D

Stybba veel sterkte vandaag! Ik heb vorig jaar 2 verstandkiezen laten trekken, zag ik enorm tegenop maar veel reuze mee achteraf. Maar de andere 2 moeten bij de kaakchirurg gedaan worden en ik durf dus écht niet :n Dus.. ik wacht jouw berichtje even af ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:06

Kaakchirurg is veel fijner dan de tandarts, althans zo heb ik dat ervaren!
De eerste bij de TA laten doen: geen goede verdoving en ik moest maar niet zeuren.
De andere 4 (ik had er blijkbaar 5) in twee keer bij de kaakchirug laten doen. Helaas wel mijn hele mond verbouwd, ivm 90 graden gedraaide kiezen, maar heb geen pijnstillers nodig gehad en zat 2 uur later weer op het paard :D

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:10

Echt waar Mootje?! En moesten ze er bij jou ook uitgesneden worden of getrokken? Phoe en dan nog 5 stuks ook!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:13

De eerste keer was het redelijk standaard, maar ik verafschuwde toen mijn eigen tandarts al (ben verhuisd en heb nu alles in één kliniek zitten :D ). De tweede keer had ik 12 hechtingen, is er kaakbot weggehaald en er zit nog een wortel in ivm een zenuw die te dichtbij lag. Heb echt 0,0 pijn of iets gehad!
Je woont vlak bij mij: Ik heb het laten doen bij de verwijskliniek van Leeuwaarden (Naaldwijk) op dinsdag! Topper van een kaakchirurg :j

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:23

Dat klinkt wel echt afschuwelijk :x Bizar dat je er geen pijn aan hebt gehad!

Ik wacht Stybba af, wie weet durf ik de afspraak dan ook wel te maken. Ik moet binnenkort naar de tandarts en dat gaat hij er natuurlijk weer over beginnen...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:07

manzano schreef:
Bij mij verschilt het.
Heb laatst m'n enorme pax kledingkast verkocht. Die hebben ze zelf 3 uur lang mee uit elkaar gehaald ;)

Zagen ze de kast daarna nog zitten? :P

Het zal wel aan mij liggen. Bij mij komen ze vaak met kleine kinderen het fietsje van mijn kindje halen ofzo. En dan doe je dat buiten regelen idd. Van de week was hier iemand die naar de pony van een kennis kwam kijken. Kwamen bij de Belse grens vandaan en toen dat kindje klaar was met even rijden en wat verloren stond te kijken naar mijn kids, die wat te drinken kregen, heb ik haar echt niet overgeslagen. Zo steek ik niet in elkaar. Ik ben gewoon een kletskous, vermoed ik. Ik ga ook niet met iedereen hier zitten koffie leuten. Sterker nog wat ik meestal verkoop via mp, kan ik opsturen. En dat doe ik meestal ook! Dus idd, als ze bij mij komen, ben ik blij als ze even helpen met inpakken, want dan past het niet door de brievenbus! :+

Hier hebben we al een keer lekker zitten bbq'en met wat bokkers... :') Ik verkoop trouwens zelden iets via bokt. Dat lukt mij beter op mp.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Stybba gaat!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:08

Ze waren er geloof ik heel blij mee ja :') :D
Ik wat minder :') :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:24

Ik ben ook geen voorstander van afhalen omdat ik het sneu vindt om mensen zo duidelijk buiten te houden...maar ook geen zin / tijd heb om ze te gaan entertainen :P

Heb expres een niet-afhalen en niet-bellen beleid ingesteld al heel vroeg na het starten met de verkoop via internet, meer persoonlijk contact kost zo gruwelijk veel tijd en is zo'n enorme inbreuk op je dag-indeling als dat er ook nog eens bij komt...dat trek ik gewoon niet := :o

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:26

Ik moet jullie teleurstellen... Ben vandaag gewoon naar mijn werk gegaan, al was het wat later dan gewoonlijk. Vanmorgen vorg op gestaan, zenuwachtig en al klaargemaakt, met veel moeite nog iets te eten door mijn keel gekregen (moet mijn mediactie wel hebben en dat mag alleen met eten) en onderweg naar het ziekenhuis. Kaartje gekocht voor de trein, was nog aan het stressen omdat er zo'n rij stond en er blijkbaar nog maar 1 automaat was ipv 3, maar was nog ruim op tijd. Zit ik net in de trein, trein nét weggereden, word ik gebeld: kaakchirurg is ziek... Kon ik weer terug, heb ik me voor niks zo angstig lopen maken (geen ov chip, dus moest nog een kaartje terug kopen ook totaal €9,- voor niks). 'Gelukkig' kan ik volgende week vrijdag al terecht (anders werd het al weer ergens in juni!)... Met pasen rondlopen met een dik gezicht, maar gelukkig blijft het paassnoep wel wat langer goed, en het paasontbijt verschuiven we wel een weekje... :)

Verder vandaag nog voor volgende week maandag aankoopkeuring geregeld, en nu maar hopen dat het daarna goed doorloopt :D

Via marktplaats koop en verkoop ik zelden. Of mensen binnen mogen komen hangt ook af van de omstandigheden en mijn indruk van de persoon. Had volgens mij hier op bokt in het topic over rare mensen op marktplaats nog eens gelezen over een turkse man die kwam kijken naar een bed. Achteraf vond het het te wit (ofzo), en na een bezoekje aan de WC vroeg hij of hij de WC borstel over kon kopen :+
Hij heeft m ook nog overgekocht ook _O-

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 08:52

Degenen die vandaag meedoen aan de open huizen route: succes! Ik ga zelf bij 3 huizen kijken waarvan eentje met een duidelijke voorkeur. Spannend!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 13:29

Ik ben benieuwd of bokkers die meedoen aan de open huizen dag al kijkers hebben gehad. Wij doen ook mee, maar nog geen één keer ging de bel helaas.

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 14:57

Wolken ik ben benieuwd hoe de huizen waren!

Georgette hier nog een die thuis zit in een super schoon huis ;) Gelukkig is er net wel een stel geweest maar die hadden het al snel gezien... maar die wilde ook nog een paar huizen bekijken en het was al kwart over 2. Ben benieuwd of we daar nog wat van horen. Ze waren zich aan het oriënteren zeiden ze.

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 18:01

En ik ben weer terug van de open huizen dag. Ik heb 3 huizen gekeken waarbij eentje gelijk afviel. Buitenkant mooi en op een mooie locatie, maar wat armoedje aan de binnenkant! Klein, vies en oud. het huis had geen badkamer en de douchecel stond op de overloop. Als je hard de trap op zou stormen stond je onder de douche. En dan nog zo een vies beschimmeld douchegordijntje ervoor. Brrrr!! En als klap op de vuurpijl had de bewoner vlak voor onze aankomst nog een joint gerookt.

De 2 andere huizen waren beide erg leuk, waarbij er eentje toch de voorkeur heeft. net iets mooier, ruimer en mooiere locatie. Alleen heeft die geen centrale verwarming en is ook wat duurder. Nu dus de afweging moeten maken om voor in een kant en klaar huis te kiezen waar slechts een paar kleine aanpassingen gedaan moeten worden voor een lagere prijs maar mindere buurt of het duurdere huis op een top locatie waar ook nog eens redelijk wat geld in gestoken moet worden. Moeilijk moeilijk moeilijk!

Hebben jullie nog bezoekers gehad?