Nicolletje schreef:Misschien omdat mensen via MP niet altijd te vertrouwen zijn?
Mijn moeder heeft ook een vervelende ervaring op mp gehad en die laat ook niemand meer binnen en wil niet meer alleen thuis zijn ook.
Ze zetten ook bijna niets meer op MP daarom.
En ja het is een beetje banketstaaf maar omgeving randstad (vooral rondom bepaalde steden) is de kans groter dat er een dief of andere idioot bij zit helaas.
Zij wonen dan toevallig in Brabant maar toch.
Tja, dat zou zo maar kunnen, maar dan nog. Dan moet je geen dingen op MP zetten, die moeten worden gehaald. Zo simpel is het. Zelf ervaar ik alleen maar slechte handelaren. Bieden ze geld en als je dan mailt dat je akkoord gaat, hoor je er niets meer over! Als je geen interesse hebt, bied dan ook niet. - zucht -
Ook ik doe veel via marktplaats. Nooit slechte ervaringen gehad, maar dat komt mss door dat bordje bij mij op de deur: "Als u komt inbreken, laat het mij dan weten, dan help ik zoeken..."
Zonder gekheid, ik heb een aardig zicht op mensen. En ik weet welke types ik niet binnen wil. Daarbij komt, dat als mensen om wat voor reden dan ook buiten blijven, dat ik, als ik weet dat ze zo'n takke eind zijn komen rijden, ze bij mij altijd wel een glaasje drinken krijgen aangeboden. Ik blijf gastvrij.
Texas: Bij mij kom ik qua tuinieren nog niet veel verder dan klein hoekje tuin omspitten en na denken hoe ik het zou willen inrichten. Helaas weet ik nog helemaal niet wat de gemeente wil. Maar het kriebelt! Absoluut! Eén actie is ondernomen... er staat nu een trampoline voor de kinderen! Prince vond dat een reuze interessant ding!
Je zag hem bedenkelijk kijken toen ie er langs wandelde. Geen van de paarden taalt er overigens naar. Ze kenden het nog niet, maar ze vinden het niet eng.
Wolken: Een boek laat ik ook nog wel opsturen. Mijn lief had een tijd een zwak voor een bepaalde soort miniatuurtrein. Die wilde hij echt zelf halen om ze eerst goed te bekijken en opsturen wilde hij niet riskeren. Wij gaan rijden voor spullen boven de 100 euro.
(En ja, ik weet dat er ook zulke boeken zijn, maar die koop ik dan maar niet.) En toen is ie veelvuldig er op uit geweest. Dan kwam ie dus binnen en boven en weet ik waar in het huis, maar een simpel glaasje water boden ze je echt niet aan.
Bij ons is het tot nu toe ook altijd goed gegaan.
Stybba: Sterkte morgen en dat het deze keer maar reusachtig mag meevallen! Ik heb een tijd tegen het trekken van een verstandskies aan zitten hikken. Toen het zo ver was, zei de tandarts, dat het nog helemaal niet hoefde, maar ik had me er zo op in gesteld dat het die dag zou gebeuren, dat ik zei: "Doe het toch maar!" Het kan maar achter de rug zijn idd!
En idd: Hier zegt de tandarts ook altijd, dat je voor je komt het beste even een paracetamol kan slikken. Dan werkt de verdoving minder heftig in.
Roos: Wat een geweldige vader! Ik heb één keer een schilder bezig gezien. Mijn zwager was al 2 dagen aan het verven op één muur in de keuken en de schilder had in 2 dagen de rest van huis helemaal geverfd. Dus bij ons mag een schilder dat altijd gewoon doen. Dat hoeft tegenwoordig echt de wereld niet meer te kosten. Zowiezo gaan wij altijd voor spachtelpütz.
Hier ligt de drainage klaar. Wij gaan tuinieren...
Nog even geduld en ik kan in elk geval weer trainen met mijn hit!
FF: Je huis is zoo mijn smaak! Heb je er niet toevallig nog een bouwtekening van liggen??