Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Ja ik vond een uur afzien om een walvis te zien al welletjes![]()
![]()
purny schreef:Zonnebloem92 schreef:Energiecontract loopt begin van het nieuwe jaar af, dacht kijk alvast even.
Had ik beter niet kunnen doen, viel nog net niet van mijn stoel
Hier precies hetzelfde. Zou van de 90 naar 200 of meer gaan
tita schreef:Zonnebloem dat is zuur zeg, dat kan toch niet en is als ik maar tijdelijke oplossing…. Bedoel je paard kost niet 800€ en als je noem eens wat 10000€ kan vangen dan kun je iets meer als jaar betalen.
En dan…….
Hier meevaller bedrijf heeft besloten dat iedereen 10% opslag krijgt
Helaas moesten mijn kids door dezelfde WG naar de crèche iets met stomme vakantieplanning waardoor ik 1200€ extra kosten heb
PSvanLot schreef:Mensen gaan toch helemaal kapot van zulke hoge energieprijzen.
Ik zit in het onderwijs en de werknemers konden ervoor kiezen om hun 13e maand in 2x te laten betalen. 1x in juli en een keer in december zodat ze de vaste lasten kunnen blijven betalen. Dat is toch echt heel erg dat je je extraatje moet gebruiken voor je vaste lasten...
tita schreef:PSvanLot schreef:Mensen gaan toch helemaal kapot van zulke hoge energieprijzen.
Ik zit in het onderwijs en de werknemers konden ervoor kiezen om hun 13e maand in 2x te laten betalen. 1x in juli en een keer in december zodat ze de vaste lasten kunnen blijven betalen. Dat is toch echt heel erg dat je je extraatje moet gebruiken voor je vaste lasten...
Niet alleen de mensen hoor ik mocht de gas rekening inzien van bedrijf die gaat van 90000€ naar ruim 2ton en reken maar dat die prijsverhoging wordt door gevoerd
(We hebben tankpark met opslag van verzuren,en velen anderen olieeën)
tita schreef:Ik had niet over per jaarper maand maar goed iedereen heeft er last van…. Is gewoon een hele rare tijd
Warmtepomp schaf je ook niet ff aan die kosten toch ook godsvermogen?