Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Merk wel dat ik echt al zenuwachtig ben/slecht slaap sinds ik weet dat ik dit huis, na zolang zoeken, zo graag zou willen. Herkenbaar? Ik weet dat de kans groot kan zijn dat het op niks uitloopt, maar dat maakt het juist zo lastig. Misschien beland de motivatiebrief wel gelijk in de prullenbak als het bod te laag is
moonsparkle schreef:Maar hebben jullie dan ook al vaak geboden? Dit is de eerste keer voor ons en zoeken bijna een jaar. Als het een per jaar is dat we een huis vinden die we echt willen dan zal het wel steeds weer heel spannend zijn
anca schreef:JustMe8484 schreef:Gelukkig duurde dat maar een week voordat we wisten dat we belachelijk laag hadden geboden (of de rest van de wereld belachelijk hoog, bijna 2 ton boven de vraagprijs).
.
Oh echt 2 ton dat is zoveel. Was dat huis het ook waard ?
JustMe8484 schreef:anca schreef:[quote="JustMe848
Gelukkig duurde dat maar een week voordat we wisten dat we belachelijk laag hadden geboden (of de rest van de wereld belachelijk hoog, bijna 2 ton boven de vraagprijs).
.
Oh echt 2 ton dat is zoveel. Was dat huis het ook waard ?
Luxorvalkje schreef:Ik wordt er soms toch wel hopeloos van. Als er dan een huis is, dat binnen onze prijsklasse valt, dan is de locatie niet goed. Denk bijvoorbeeld aan een spoorlijn langs je huis, basisschool op de hoek of bijvoorbeeld een speeltuin voor de deur. Ik heb geen kinderwens en werk regelmatig thuis.
Nu ook weer eentje, alleen al op locatie een no-go voor mij: https://www.funda.nl/detail/koop/den-bo ... 8230/kaart
Luxorvalkje schreef:Een spoorlijn in de buurt is an sich is geen probleem. Maar als je achtertuin eraan grenst is dat toch anders. Of wanneer je vlakbij een stoptrein station woont. Bij het spoor in Arnhem geen problemen gehad. straat verder met een paar huizen ertussen. Maar later een keer in de buurt van een stoptrein station gewoond, en daar wende het nooit. Remmen en optrekken van treinen, en IC's die over de wissels denderen.
Zo heb ik bijvoorbeeld minder moeite met een 60 of 80 weg. Het verkeer is op doorreis. Maar stel je woont vlakbij een verkeerslicht of drempel, dan heb je start/stop geluid van al het verkeer.