Verder wordt mijn Premium membership van Geocaching ermee betaald.

Brobizz is ook gekoppeld aan de creditcard, maar de laatste jaren niet meer in Scandinavië geweest.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:ik heb paypal, die is gekoppeld aan mijn gewone rekening en die kan niet in rood. Heb ik het geld niet, dan kan ik dus niet kopen. Vind ik zelf superhandig. Soms wel balen omdat ik dan weleens een koopje mis maar tegelijkertijd wel goede bedenktijd. Als ik het nog steeds wil als het geld er wel is, is het een terechte aankoop.
VanHuisUit schreef:Citaat:ik heb paypal, die is gekoppeld aan mijn gewone rekening en die kan niet in rood. Heb ik het geld niet, dan kan ik dus niet kopen. Vind ik zelf superhandig. Soms wel balen omdat ik dan weleens een koopje mis maar tegelijkertijd wel goede bedenktijd. Als ik het nog steeds wil als het geld er wel is, is het een terechte aankoop.
Zo zit ik er ook in hoor,dan maar niet.
booking kan volgens mij wel met Paypal of gewone bankkaart. Anders kun je ook altijd rechtstreeks boeken, scheelt vaak ook nog!
PSvanLot schreef:Pfff ik weer zoveel mensen die via AfterPay, Klarna, Billink etc bestellen omdat ze even geen geld hebben en het later willen betalen…
Ik bestel enkel met een AfterPay oid als ik iets bestel bij een site waarvan ik weet dat ze slecht zijn met terugbetalen als ik wat bij ze bestel.
Hoeft het niet terug, dan bèta’s ik het direct.
Marjo schreef:PSvanLot schreef:Pfff ik weer zoveel mensen die via AfterPay, Klarna, Billink etc bestellen omdat ze even geen geld hebben en het later willen betalen…
Ik bestel enkel met een AfterPay oid als ik iets bestel bij een site waarvan ik weet dat ze slecht zijn met terugbetalen als ik wat bij ze bestel.
Hoeft het niet terug, dan bèta’s ik het direct.
Oh ik vind Klarna dus juist een uitkomst... ik bestel best veel kleding op AboutYou maar vaak stuur ik ook wel wat terug... ideaal om dan alleen te betalen voor wat je daadwerkelijk houdt