Fitzroy schreef:O dames, mijn bed is net geleverd en het past zo niet bij mijn behangAi, Ai, wat nu?
Ik vind het een prachtige keuken, Pindadipje. Ruilen
Ipv behang ook blauw schilderen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik vind de keuken ook helemaal niet raar. Krijg alleen kriebels van het verzetje in de deuren. Vind ik vaak ranzig worden.
Ik zou gaan voor een lichtgrijze kleur, om de natureltinten van de keuken omhoog te halen. En dan nog een mooie plank ofzo aan de muur.
Zoals het nu is vind ik het te druk en benadrukt het naar mijn idee de natuurtinten niet. Verder kan je dat vooral in de aankleding doen. En andere lampen boven de bar... Ze zijn niet heel lelijk maar doen wat jaren 90 aan ofzo. Daar kan je ook naturel uit halen.
noviceh schreef:Wat een prachtige tegeltjes zitten er op de achterwand! Voor de rust zou ik ook gaan voor wit (RAL9010) of lichtgrijs.
DubbelDun schreef:Pinda_Dipje schreef:En ook betonverf eens bekijken, gaat dat niet bladderen?
Wij hebben betonverf in de schuur en dat ziet er na 20 jaar zéér grof gebruik (want werkschuur) nog best redelijk uit.
Overigens is goede betonverf ook niet goedkoop.
Pinda_Dipje schreef:Ik was jullie even kwijt![]()
Goedkoop laminaat volstaat prima op de bovenetage. Voor intensievere woongedeelten ben ik er niet zo'n fan van.
Wij krijgen volgende maand de sleutel van ons nieuwe huis, maar ik heb er na 6 woningen in 10 jaar tijd eigenlijk geen zin meer in.Ik worstel me rot met de kleurkeuze, mede omdat ik de basis van de woning gewoon niet zo fijn vind.
Denise_Storm schreef:silvericathy schreef:Ik heb een vraag en denk dat iemand mij hier wel kan helpen.
Ik krijg een huurwoning en in de slaapkamer ligt afgelopen tapijt op de grond. Ik mag dit vervangen. Er ligt een goede ondervloer onder. Ik mag de toplaag vervangen de ondervloer moet blijven liggen.
Nu ging ik vandaag kijken voor een vinylvloer bij de kwantum en daar kwam ik er eigenlijk pas achter dat er zachte en harde ondervloeren zijn.
Nu heb ik geprobeerd de verhuurder te bellen maar kreeg die niet aan de lijn...
Even ervanuit gaan dat er nu een zachte ondervloer ligt... Dan is vinyl geen optie.
Nu ben ik niet zo van tapijt vloeren... Maar ik wil er eigenlijk ook geen hele gekke bedragen aan uit gaan geven... Vinylvloer zou me rond de €250 gaan kosten 20m2 voor die ruimte zonder ondervloer erbij gerekend...
Ik zoek nu dus eigenlijk iets anders voor ongeveer een gelijk bedrag, wat wel op een zachte ondervloer zou kunnen....
Bij de hornbach is “ons” laminaat in de aanbieding. €8 per m2, extra brede planken. En dit is écht kwalitatief goed laminaat. Ben er elke dag nog zo blij mee![]()
[ [url=m/6ggsbH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die keuken is tof! Maar ik snap misschien wel dat je hem te donker vindt. Is het spuiten van de deurtjes geen opties?
anca schreef:Waarom dan wel besloten om het te kopen ?
anca schreef:Ik snap het. Maar rome is ook niet gebouwd in een dag . Dus jullie maken er vast iets moois van
oji schreef:Ik ben zelf geen fan van Ral 9010, zeker niet in een ruimte met weinig daglicht. Alle witten waar iets cremigs aan is toegevoegd in een ruimte met weinig daglicht vergeelt heel snel en dat maakt de ruimte minder fris, vind ik.