Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Booooo schreef:Ja als het huis toch leeg is zou ik het ook doen..
Hier weer een update, soms moeten dingen gewoon zo lopen krijg ik steeds meer het idee. Nadat eigenlijk alles ‘mis’ gaat met het huis waar we morgen gaan kijken.
Krijg net een telefoontje, onbekend nummer.. Was het de makelaar van een huis waar wij in november zijn geweest maar waar ons bod niet was geaccepteerd.
Dat het huis nu 1 jaar te koop staat, en de makelaar morgen een afspraak heeft met de eigenaars. Of wij nog interesse hebben en wanneer we eventueel de sleutel zouden willen![]()
Aangegeven dat we nog steeds interesse hebben en ons bod van vorige keer nog staat.. Ben benieuwd

Ik heb er gewoon spanningshoofdpijn van, en stootte net mn hoofd tegen de kofferbak-klep (ik ben een kluns dus het is niet iets nieuws ofzo dat ik mn hoofd tegen een 'raar' voorwerp stoot) en ik kon er bijna wel om janken! Ik ben echt een stresskip blijkt maar weer
Hij zei ach ga slapen, hoe kom je daar in godsnaam bij die gaan we toch nooit kunnen kopen.. 

Dit huis zijn we wel echt enorm van gecharmeerd.
We willen nog 1x bezichtigen (omdat we de vorige keer ook vrij kort de tijd kregen en we dus de benedenverdieping nog beter willen bekijken), daarna zijn we van plan een bod uit te gaan brengen. Super spannend allemaal
We mogen hier blij zijn met 1 haha!

Overdracht is op 05.02.