Hier was steeds heel geel licht (zoals bij tootje) maar nu wordt het ineens heel donker. Ik hoorde wel een donder, maar volgens mij gaat hier niet heel veel onweer komen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-06-16 21:54
Heel donker, gemene rommels, windstil en dreigend. Geen weer om nu buiten lekker eens te gaan wandelen. Vochtigheid is 88 % temperatuur 27,6 graden Mooie boog en verzopen bak.
Zo.. Wij zijn er echt heel goed vanaf gekomen als i kijk naar 5 km verderop, maar volgens buienradar gaat t straks helemaal los rond 11 en komen we er zeker niet goed vanaf... Het onweert nu al pittig hier.
Mooie fotos ik krijg zo een rode vlek net erover. Knetterd op afstand flink. Sateliet doet niet meer en witte herder ligt bang in de gang. Mag wel afkoelen zo.
Hier is dus alles weer eens opgelost voor het ook maar iets kon betekenen... Echt, wat regen gehad. Ik verwacht ook niet meer dan dat. Ach, we hebben al genoeg gehad, dus zo erg is dat niet.
Jij bent vrijwel recht onder mij! (net even opgezocht... )Ik hoorde straks ook wel een rommel, maar dat was niet écht een donderslag. Ik vind het op zich wel leuk, maar vind het ook prima als er niets komt. We hebben wel genoeg regen gehad.
Die was hier snel geblust.. Komt met bakken uit de hemel. Het blijft maar onweren en telkens om de 5 min word t op BR erger en erger, ik wil zo graag slapen...
Ramen kapot, lekkage, schade aan auto's door hagel, straten onder water, bomen omgevallen en auto's in de fik. Dat is zo ongeveer het resultaat, weer mag je er zelf bij denken...
Was wel aan het onweren toen ik ging slapen, maar pas weer wat gehoord toen mijn wekker afging en dat was ook het enigste wat ik gehoord heb. Eigenlijk wel blij dat ik nu in de airco op werk zit luchtvochtigheid is 94%.
Hier geen code oranje,er was wat onweer,paar keer bliksem en regen,that's it. Heel erg vochtig in huis,de w.c.pot,vloer en tegels zijn steeds nat van het vocht,kan blijven dweilen zo.