[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:58

Ik wil ander werk vanwege de reistijd. Het komt me echt m'n neus uit!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:00

Tjee Nicolletje wat ontzettend naar zeg! PB's kunnen haast niet onderschept worden, of je moet gehackt zijn. Op een andere manier is het bij mijn weten namelijk niet mogelijk. Wil anders wel een onderzoek voor je (laten) instellen? Bokt moet gewoon leuk zijn....

Verder vooral gelezen de laatste tijd. Dacht even rustig te zijn op huis- en hypotheekgebied (behalve m'n werk dan :P ) maar heb net een geweldige vacature gevonden. In Amsterdam :+ :+
Hoewel verhuizen absoluut niet in de planning staat kan dat maar zo ineens een optie zijn. Reizen kan... maar Groningen - A'dam is zonder files al gauw vier uur per dag. Mwoah.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:04

@Berdien: dat wordt altijd door de mods gezegd, maar toch duiken er regelmatig ervaringen op met gelezen pb's, dus het systeem is zeker niet zo waterdicht als altijd gesuggereerd wordt.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:05

manzano schreef:
@Berdien: dat wordt altijd door de mods gezegd, maar toch duiken er regelmatig ervaringen op met gelezen pb's, dus het systeem is zeker niet zo waterdicht als altijd gesuggereerd wordt.

inderdaad.... :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:07

Purmerreutel zou ik indd ook niet voor mijn lol wonen ;)
Ik woon nu net buiten Rotterdam aan de noordkant. Jij wil dus de bollenstreek in! Ik wil over een paar jaar naar Nootdorp/voorburg/den haag toe denk ik. Geografisch is het ideaal waar ik woon! Werk in zoetermeer, rozenburg, maasvlakte en soms in Vlissingen.
Berdien, dat is idd de andere kant van NL. Ben je van plan te solliciteren?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:09

Ik kom uit Leidschendam-Voorburg. Heb je ook echt wel leuke huizen en woonomgeving.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:11

Ja, wil graag terug naar Nootdorp (heb daar mijn studententijd doorgebracht) maar het type huis daar staat mij helemAal niet aan. Het oudste is daar van 74 ofzo!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:12

Haha. Pijnacker heeft wel oude kern toch??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:13

Klopt, maar pijnaxcker vind ik zo'n triest dorp :+ wil echt alleen naar Nootdorp!

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:20

Zolang je niet in Purmerend hebt gewoond weet je niet wat triest is ;)

Ik ga idd in de bollenstreek wonen. En dichtbij de zee. Dat lijkt me zo lekker! Ik wil wel nog een beetje in de buurt van NH blijven omdat mijn familie en vrienden daar wonen. En met de auto ben je dan in een uurtje bij ze.

Berdien, ik heb straks een flatje in Purmerend voor je over. Half uurtje met het OV naar A'dam ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:21

Echt haha?! Nootdorp vind ik nog veeeeel erger :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:25

Wolken, true :j ex woonde in purmerend... Echt verschrikkelijk!
Manz, grappig :') ieder zo zijn voorkeuren.
Het dorp en aanliggende dorp waar ik nu woon heeft hele leuke jaren '30 wijken, maar is geloof ik ontworpen voor paard en wagen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:27

Allemaal mensen uit het westen hier? :+ Laat mij maar lekker in het oosten... lekker rustig.

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:33

Als het werk wat ik doe in het oosten zou zijn zou ik het ook wel weten! Wat je hier voor een flat betaald koop je daar nog steeds een riant woonhuis voor. En al die bossen. En ruimte. Heerlijk lijkt me dat!

Zelf ben ik op zoek naar een "oud" huis. Het huis waar nu mijn voorkeur naar uitgaat komt uit de jaren 30. Ik heb niks met zo een jaren 80 woning. En dan met tuin. Voor zo weinig mogelijk :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:34

Wolken schreef:
Voor zo weinig mogelijk :D

Dat wil iedereen :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:54

ik wil het liefst een huis wat je buiten Amsterdam vindt tegen niet-Amsterdamse prijzen en dat dan midden in Amsterdam :+ :+ :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:01

Haha, amsterdam is helemaal huilen met de pet op :')
Manz, hoe lang moet jij rijden naar je werk dan?

Ik zou wel willen verhuizen, maar mijn werk zit alleen in regio rotterdam en 1 bedrijf in leiden waar ik niet voor wil werken!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:03

Ik wil zelfs niet eens weg uit Haaksbergen eigenlijk. Ik moet dagelijks van enschede naar Haaksbergen. Is 20 minuutjes heen en terug, en ben het zooooooooo zat dat heen en weer gerij :Z

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:12

20 minuten reistijd teken ik voor :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:14

Bijna 1,5 uur enkele reis met OV. ALS ik geen vertraging heb. Met nadruk op als :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:21

ik 15 min van thuis tot bureau O:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:21

Dat is inderdaad vermoeiend! Ik ben meestal 25 minuten onderweg, maar op het verkeerde tijdstip en de snelwegroute kan dit oplopen naar 1.5 uur! Als ik de verkeerde route heb gegokt, doe ik meestal halverwege een rondje IKEA (en wc) :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:34

Daan & Idefix: Thanks :D.

Jeetje Nicolletje, wat een gedoe allemaal zeg. Gatverredamme, waarom kunnen mensen zich toch nooit gewoon bij hun eigen leven houden he met de bemoeienissen. Hoop voor je dat het allemaal niet te ernstig is.

Welkom Wolken. En spannend zeg! Is niet niks om meteen ook maar naar een hele provincie te gaan! Ga je alleen verhuizen of samen?

Hahaha Pijnacker... Mijn hele familie van mijn moeders kant komt daar ongeveer vandaan.. Vond het vroeger zo'n vreselijk dorp :=... De mensen waren zo oud enzo, niet helemaal mijn ding :). Maar er staan wel leuke huizen en geloof wel dat het hartstikke rustig wonen is daar. En ik denk dat het ondertussen ook wel aardig wat "verjonkt" is, gezien al die nieuwbouw-appartementjes enzo. Nootdorp woont een vriendinnetje van mij, maar dat vind ik dan ook net weer te dorps. Ohnee sorry, ze woont in Berkel en Rodenrijs. Overigens heeft dat wel een erg gezellig centrum :D. Wat dat betreft ben ik wel echt een zeikerd: wil niet in de stad, maar wil ook niet naar het platteland of een dorp met 10 inwoners. En ik wil al heeeelemaal niet 's avonds na 19.00 3 uur moeten rijden om nog een pakje sigaretten te kunnen scoren ;). En daarbij wil ik toch eigenlijk ook wel weer natuur, zonder dan weer op het platteland terecht te komen. Klinkt vast vrij logisch :+.

Jeetje, wat een reistijden allemaal zeg!

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:34

Haha ik heb zo'n 7 minuten fiets/auto reistijd, wat een luxe! Voor mijn werk ga ik dan ook altijd eerst even bij mijn paardjes langs om hun van ontbijt te voorzien en een stukje te wandelen. Vanaf mijn paarden heb ik dan wel ruim 10 minuten fiets-reistijd :+

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:45

Ik wil graag dit en dan in de bollenstreek. En ook voor die prijs:

http://www.huizenzoeker.nl/koop/overijs ... tails.html

We gaan met z'n tweeen. Maar een schone kattenbak en een tuin waar ze los kan lopen is voor haar al genoeg :) . Ik moet dus in mijn eentje gaan beslissen.

Hopelijk kan ik dus vanaf de zomer ook heerlijk langs de kust op de fiets naar het werk. Zo iedere dag uren in de auto is maar niks :n .