Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Gewoon goedkoop laminaat? Op de slaapkamer wordt het niet zo intensief gebruikt als woonkamer. (en heel slecht, ik heb al 8 jaar op mijn slaapkamer laminaat over vloerbedekking heenliggen)
Pinda_Dipje schreef:_San87_ schreef:Oh ik vind de keuken zo echt geweldig.
Wat grappig![]()
Ik denk/hoop dat het er straks al beter uitziet met een andere vloer die voor wat meer verbinding zorgt tussen de verschillende vertrekken. Ik word er nu erg onrustig van ofzo
silvericathy schreef:Ik heb een vraag en denk dat iemand mij hier wel kan helpen.
Ik krijg een huurwoning en in de slaapkamer ligt afgelopen tapijt op de grond. Ik mag dit vervangen. Er ligt een goede ondervloer onder. Ik mag de toplaag vervangen de ondervloer moet blijven liggen.
Nu ging ik vandaag kijken voor een vinylvloer bij de kwantum en daar kwam ik er eigenlijk pas achter dat er zachte en harde ondervloeren zijn.
Nu heb ik geprobeerd de verhuurder te bellen maar kreeg die niet aan de lijn...
Even ervanuit gaan dat er nu een zachte ondervloer ligt... Dan is vinyl geen optie.
Nu ben ik niet zo van tapijt vloeren... Maar ik wil er eigenlijk ook geen hele gekke bedragen aan uit gaan geven... Vinylvloer zou me rond de €250 gaan kosten 20m2 voor die ruimte zonder ondervloer erbij gerekend...
Ik zoek nu dus eigenlijk iets anders voor ongeveer een gelijk bedrag, wat wel op een zachte ondervloer zou kunnen....
DubbelDun schreef:Die keuken is idd best mooi, al zou ik persoonlijk de kastjes een ander kleur verven.
Die vloer is echt afschuwelijk zéker in combinatie met die keuken. Past totaal niet.
Misschien voor tijdelijk een simpel zeiltje er over??