Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zag ook £325k winst in 8 jaar trouwens en zo te zien is het in die 8 jaar niet opgeknapt oid, en het gaat dan om appartementen met 2 of 3 slaapkamers.
Booooo schreef:Voor € 35.000,- waarde stijging in nog net geen 2 maanden mag ik hopen dat er een nieuwe badkamer en keuken in zit![]()
We zullen het vrijdag wel zien
, Nouja je hebt nog wel de oude foto's en bent al een keer wezen kijken. Dus een beetje bluffen moet wel lukken dan toch
...
. 
Alle muren zijn wit gemaakt en er is laminaat gelegd.
Booooo schreef:Nou het huis staat op Funda... die lelijke gele deuren zijn niet eens geschilderdAlle muren zijn wit gemaakt en er is laminaat gelegd.
Ik zie nu ook staan: startprijs vanaf dus het is geen vraagprijs. Laminaat is een lelijke kleur dus zou er bij ons toch uitgaan en mijn man in schilder dus die had alles zelf kunnen doen
als er dan nog een mooie houten vloer oid in ligt.
Leuk... Denk dat wij de afspraak van morgen gaan afbellen. Wij gaan sowieso niet de start prijs betalen, laat staan tegen andere mensen boven de startprijs opbieden (wat vaak gebeurt bij open huizen hier in de omgeving).
Maar ja, als mensen het er blijkbaar voor over hebben?
Huis vrij ver beneden ons budget maar ik kijk er al een paar dagen naar en ik vind het toch wel echt wat hebben, de huidige inrichting is alleen vreselijk waardoor het kleiner lijkt dan het is denk ik zo. We zullen het zien.

al doen ze niks.
namelijk je boeken opvreten. (En ik heb er 3000 ongeveer). Ben blij dat het geen papiervisjes zijn bij ons thuis