Dat vind ik ook lastig aan vrijwel alle gordijnen, dat half open zo moeilijk is. Ik heb zelf voor top down-bottom up gordijnen gekozen. Zo fijn dat je ook een streepje tegen inkijk dicht kan doen, en dan alsnog veel licht in huis hebt..
Wij hebben ook raambekleding drama haha, uiteindelijk toch voor mooi en dus heel duur gekozen.... Shutters *auw* We doen het in delen want nu alles in 1x is echt te duur
Kentaro
Geplaatst: 19-04-15 18:55
Wat gaaf, shutters!!! Het wordt alleen wel iets donkerder in huis daarmee?!
Mijn keuken blijft me een doorn in het oog omdat t gewoon erg klein is en zelfs met de Ikea mini oplossingen is t net niks.. aan den andere kant, koken kan ik toch niet dus swah..
Momenteel wordt er gefreesd thuis.. heus niet stoffig... maar de eerste tekenen van verbeteringen worden zichtbaar #nogdrieweken #evendoorbijten
Hoi hoi allemaal! Ik wil me uit t meeleeshoekje melden! Ik heb in november getekend voor mijn eerste huisje. In december zijn ze begonnen met bouwen en als het goed is is het in juli klaar!! Dus ik kijk hier een beetje mee om wat tips enideeen op te doen (zo heb ik pagina's geleden gelzen dat de ervaringen met ikea laminaat goed waren, dus dat is mooi!)