Even snel een
voor Rowo voor haar moeder en het mislopen van het huis! Er komt binnenkort vast iets beters op jullie pad! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor Rowo voor haar moeder en het mislopen van het huis! Er komt binnenkort vast iets beters op jullie pad!

.

! Maar inderdaad, je moeders gezondheid staat zeker op de eerste plaats en hoe leuk dit huis ook was/is, er zal vast en zeker weer een huis op jullie pad komen wat achteraf nog veel beter en leuker blijkt te zijn! Heel veel sterkte met je moeder.
hahaha. Hij is wel ietsje bijgetrokken, maar nog steeds wel vrij donker.
. Alleen... Omdat het vroeger enkele woningen waren en ze daar 2 appartementen per huis van hebben gemaakt, is het nu alleen de vraag of de kosten van die trap voor de 2 bovenburen zijn (gezien alleen hun het gebruiken) of van alle 4 (gezien het misschien onder de schil van het huis valt?). Heb net de notaris gebeld en die is er nu achteraan. Zodra ik antwoord heb van hem, is het kwestie van de buren inlichten en de aannemer laten komen. Kunnen we ook met de badkamer en slaapkamer verder
.
Toch nog iets wat boven verwachting snel gaat! haha. Huis is een gebed zonder einde lijkt het wel. Ik moet nu niet worden gevraagd om te gaan stemmen op één van die niksnutten bij de gemeente, want ze kunnen de wind van voren krijgen!

Jammer dat hierdoor jou 'plezier' op bokt compleet wordt vergald en jij je niet meer veilig voelt

Ipv mijn l u l verhalen aan te horen.
. Het wachten is idd killing. Ik zal voor je duimen morgen!