[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:20

Manz, HK bij gewone fora buiten de echte HK gaan door tot 500 :)
Even snel een :(:) voor Rowo voor haar moeder en het mislopen van het huis! Er komt binnenkort vast iets beters op jullie pad!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:23

Mootje schreef:
Manz, HK bij gewone fora buiten de echte HK gaan door tot 500 :)
Even snel een :(:) voor Rowo voor haar moeder en het mislopen van het huis! Er komt binnenkort vast iets beters op jullie pad!

Oh dacht dat die ook maar tot 100 mochten.
Maar ik snap dat HK beleid van bokt sowieso niet :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:26

Ik zit in een HK dat helaas niet in de HK maar op SGW staat en wij gaan altijd door tot 500!
Me too trouwens :))

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:41

Wij hebben ook amper regen gehad en mijn bak kan ook wel wat gebruiken. Die is haast te stoffig en te los... en t is nog maar maart :+

En thanks voor het medeleven hier. We worstelen ons er wel weer doorheen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:52

@Rowo: even nog een dikke knuffel voor jou :(:) .
Balen van je bak, ik wil hier iig een grondwaterput, zodat ik het flink nat kan houden, wij mennen ook en dan is het al snel te zwaar en mijn grote is gevoelig voor stof.

Ik had zaterdag op 1 wei kunstmest gestrooid en het heeft hier gisteren flink geregend.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:01

Wij hebben ook 2 putten naast de bak hoor. Dus dat scheelt alweer.... maar t is bij ons nogal wat werk om het spul uit te zetten.

Kunstmest strooien hoeft bij ons gelukkig niet. De weides aan huis zijn net omgehaald en eind vorig jaar ingezaaid. De grote weides moeten nog wel, maar daar lopen ze nog op.

Kun je niet wat regen deze kant op brengen... :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:03

@Rowo: fijn dat je niet hoeft te strooien, hier lagen vorig jaar nog geen weilanden :D , het schijnt hier droog te zijn, mocht er regen komen, stuur ik ze graag jouw kant op, want er moet hier vanmiddag gemetseld worden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:04

T schijnt zelfs prachtig weer te worden deze week, dus regen zit er voorlopig denk ik niet in :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:56

Ach Rowo, wat ontzettend balen zeg :(:) ! Maar inderdaad, je moeders gezondheid staat zeker op de eerste plaats en hoe leuk dit huis ook was/is, er zal vast en zeker weer een huis op jullie pad komen wat achteraf nog veel beter en leuker blijkt te zijn! Heel veel sterkte met je moeder.

Klopt Idefix, maar deze slaapkamers lagen achter elkaar, zonder gangetje. Ik moest dus door de eerste slaapkamer heen (waardoor je al een meter breedte kwijt bent aan loopruimte naar de volgende kamer) om bij de tweede te komen, waaraan de badkamer ligt. Dus naar ons idee geen meerwaarde. Nu is het 1 grote slaapkamer, maar ik wil uiteindelijk een muurtje op gaan trekken op ongeveer 1,5 meter. Dat ik nog 1 ruime slaapkamer overhou en dan nog een rommelhok. Wel met aparte deur, dat ik niet meer die onzinnige loopruimte kwijt ben.

Thanks voor de tip van de kleur op de muur, maar helaas te laat :') hahaha. Hij is wel ietsje bijgetrokken, maar nog steeds wel vrij donker.
De vloer ligt er ondertussen in aan de voorkant, deze laat de muur wel iets lichter uitkomen. Maar ach, ondanks dat-ie vrij donker is en dat ik toch wel een beetje moest wennen aan die kleur, vind ik 'm met de dag steeds mooier worden. Zo is het nu, ik krijg alleen de kleuren niet helemaal echt en netjes, want ik vergeet telkens mijn camera mee te nemen, dus zijn het allemaal telefoonfoto's.
Afbeelding

De achterkant gaat nu hopelijk ook vrij snel. Afgelopen vrijdag kwamen de 2 bovenbuurmannen even een biertje drinken, toen hebben we het meteen over die lekkage van de trap gehad. Iedereen is het met de prijs eens, dus in principe kan ik de aannemer laten komen om het te laten maken *\o/* . Alleen... Omdat het vroeger enkele woningen waren en ze daar 2 appartementen per huis van hebben gemaakt, is het nu alleen de vraag of de kosten van die trap voor de 2 bovenburen zijn (gezien alleen hun het gebruiken) of van alle 4 (gezien het misschien onder de schil van het huis valt?). Heb net de notaris gebeld en die is er nu achteraan. Zodra ik antwoord heb van hem, is het kwestie van de buren inlichten en de aannemer laten komen. Kunnen we ook met de badkamer en slaapkamer verder :D.

Sorry, over een bak kan ik niet meepraten, dat is zorg voor de stal-eigenaresse haha.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:30

Yv: Ik vind het heel mooi! Maar mss oogt het op de foto ook lichter dan het in werkelijkheid is? Het is heel smaakvol in elk geval. ;)

Bak komt er hier nog aan. Met dat mooie weer, komt ie steeds dichter bij! *\o/* Toch nog iets wat boven verwachting snel gaat! haha. Huis is een gebed zonder einde lijkt het wel. Ik moet nu niet worden gevraagd om te gaan stemmen op één van die niksnutten bij de gemeente, want ze kunnen de wind van voren krijgen! :(

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:35

Yv, ik vind het er wel erg mooi uit zien hoor!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 13:58

Rowo, Yv, Idefix, Manzano, allemaal veel sterkte en succes met de verhuis & verbouw plannen en Rowo nog extra sterkte :(:)
Ik zit voorlopig in de meeleesmodus en ik kan helaas niemand meer pb'en ook.

Tenzij hier iemand is die mijn berichten en gegevens doorspeelt aan een zeker persoon, vermoed ik dat ik niet alleen al jaren gevolgd wordt, dat mensen graven zoeken en kadaster willen betalen om mijn thuisadres te vinden, maar ook dat mijn pb's onderschept worden.

Ik kan hier niets mee word er zelfs bang van.
Mensen: als ik jullie niet persoonlijk mijn verhuisbericht heb gestuurd gaat het jullie geen zak aan! Rot op, ga je eigen leven leiden, ik ben totaal niet interessant.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:02

Wat bizar Nicolle!!! Sterkte :(:)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:03

Dank je, ik blijf benieuwd naar iedereen z'n vorderingen [binnen en buiten] hoor :j

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:14

Pfff Nicolletje... weet niet wat ik moet zeggen. Wat een k lote situatie! Die mensen hebben zeker niets beters te doen :x Jammer dat hierdoor jou 'plezier' op bokt compleet wordt vergald en jij je niet meer veilig voelt :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:33

Ik kan me alleen maar aansluiten bij Rowo :(:)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:31

getverdemme rowo heel veel sterkte :(:) :(:) :(:)

en nicolle djiezus wat enorm irritant. ik kan er overigens over meepraten, helaas :+

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 13:33

Nicolletje wat bizar zeg! Sterkte er mee…

Ik ga komend weekend denk ik de kozijnen van ons huis verven, aan de voorkant. Dat is eigenlijk wel nodig en dan ziet het er gelijk netjes uit als potentiele kopers komen kijken. De weersvoorspellingen zijn zo goed dat ik het nog graag doe ook :D

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:24

Ik wil me hier ook graag melden. Ik ga ( wil.. ) binnen nu en een half jaar verhuizen om dichter bij mijn werk te komen en ga ik mijn geliefde Noord-Holland omruilen voor Zuid-Holland. Volgende week zaterdag is er open huizen dag waarbij ik ongever 4 a 5 huizen wil gaan bekijken en ik ben ook een adviesgesprek bij een hypotheekverstrekker aan het regelen. Allemaal heel spannend!

Rowo, balen om te lezen van je moeder. De mijne is net klaar met alle behandelingen ( operaties, bestralingen, chemo's ) . Mocht je vragen hebben mag je me altijd PBen. Makkelijk zal het de komende tijd niet zijn, maar onthou dat er een het overgrote gedeelte van de vrouwen het "gewoon" overleven.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:28

ik heb twee collega's die het vrijwel tegelijkertijd hadden. met hen gaat het nu ook goed, wellicht geeft dit hoop :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:39

Ik dacht normaal het zelfde als jullie: bijna alle vrouwen overleven het. Maar goed, wij krijgen morgen de uitslag van de MRI over hoe ernstig het is (uitzaaiingen etc). dan weten we echt meer.

Het vreet wel aan je!

Neemt niet weg dat ik des te meer baal van het huisje.

Maar laten we weer ontopic gaan :+ Ipv mijn l u l verhalen aan te horen.

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:45

Iets wat voor iemand belangrijk is kan nooit een l u l verhaal zijn :) . Het wachten is idd killing. Ik zal voor je duimen morgen!

Weet iemand het volgende: Ik heb 7 jaar geleden met mijn ex een huis gekocht. 2 jaar geleden zijn wij uit elkaar gegaan en heeft hij mijn hypotheekdeel overgenomen. Nu ben ik zeker geen starter meer? Ik heb nu wel een huurwoning.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:46

Wolken, die stap heb ik ook (helaas) gemaakt voor mijn werk. Ik kom van origine uit de zaanstreek! Waarom ga jij verhuizen?
Rowo, mijn duimen draaien voor een positieve uitslag :(:)

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:56

Wolken welkom hier! Ik weet niet wat je zoekt maar ik heb een heel leuk huisje in Zuid Holland te koop staan en doe ook aan de openhuizen dag mee ;)

Rowo ik duim voor je dat jullie morgen positief nieuws krijgen!!

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:56

Mootje, Ik heb nu ongeveer 3 uur reistijd per dag. Heerlijk de A7, A8 en A10. Net de wegen die je niet wilt hebben in de spits. Ik ben van oorsprong Monnickendamse en woon nu 2 jaar in Purmerend. Op zich ben ik wel erg blij dat ik daar weg kan. Ik heb nu een hele leuke en goede baan met toekomstperspectief en vind het niet zo erg om doorvoor te verhuizen. Ik ben nu omgeving Noordwijk, Hillegom, Sassenheim aan het kijken.

Waar woon jij ongeveer?