Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:Ik zit in eenzelfde soort tweestrijd.
Om het huis te krijgen wat ik echt wil, dus met weinig concessies, zal ik echt tot het uiterste moeten gaan met de hypotheek. (concessies moeten gedaan worden, maar ik wil liever niet op veel punten inleveren).
Mijn inkomen is het grootste, ik zal dan ook het grootste deel van de lasten dragen. Ik heb aangegeven dit spannend te vinden. Meneer geeft doodleuk aan: ik ook, dus het is fijn als we kijken naar de optie om het op één salaris te doen.
Maar meneer is ook degene die vooral naar 'een af huis' zoekt, en geen concessie wil doen op de mancave. Doordat mijn rooster flexibeler is ga ik ook wel eens alleen kijken.
4EverHobbes schreef:@Alja huis ligt in Midden-Drenthe. Bod is digitaal gedaan, het makelaarskantoor is gesloten vandaag maar ik wacht rustig af... we hebben alleen een standaard mailbevestiging gekregen, dus ik vermoed dat we op zijn vroegst maandag iets horen.
4EverHobbes schreef:Oeh ja... beetje druk geweest afgelopen dagen. Bod is afgewezen, helaas. Ondertussen is onze potentiële koper ook afgehaakt, overlegd met makelaar en financieel adviseur en we hebben besloten om toch eerst de verkoop van ons huis af te wachten.... heel jammer, want het huis voldeed echt aan bijna al onze wensen. Pfff... lastig.
Bielsje schreef:4EverHobbes schreef:Oeh ja... beetje druk geweest afgelopen dagen. Bod is afgewezen, helaas. Ondertussen is onze potentiële koper ook afgehaakt, overlegd met makelaar en financieel adviseur en we hebben besloten om toch eerst de verkoop van ons huis af te wachten.... heel jammer, want het huis voldeed echt aan bijna al onze wensen. Pfff... lastig.
Hmmm, dat is beide een beetje heel erg jammer zeg! Hopelijk komt er dan snel weer een koper voor jullie huis...
@JustMe, heb jij dan beter nieuws of ook niet?
Welkom Josien! Zulke bedragen zijn zeker spannend. In welke regio zoeken jullie?