Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:DubbelDun schreef:Wat maakt die verf zo bijzonder voor steigerhout ??
De meneer van de Welkoop adviseerde mij dit. Beits en whitewash in een. Ik ben een leek op dit gebied helaas.
Wat super gaaf San! Heel mooi gedaan!
Jennyj01 schreef:Hé bokkers, wie van jullie heeft een pallet bankje in de tuin of op het balkon? Er staat er een op mijn nieuwe balkon en ik wil hem graag verven. Wie heeft daar ervaring mee? Wordt het mooi of vooral niet doen? Ik vind die verweerde look niet zo mooi.
beatje schreef:Leuk Janine, maar wat ik bij zulke hoekjes nu afvraagt. Laat je dat zo liggen of ruim je dat iedere keer weer op? Ik zou bang zijn dat alles geregend.
MamaMiesje schreef:Als je dan toch verplicht thuis zit... kamerdeur nr1 onder handen genomen. Van vies, vergeeld, slechtgeverfd (sorry, lieve echtgenoot maar je hebt er niks van gebakken destijds) naar lekker helder wit (9016).
Maar nu wil ik wel nieuwe deurkrukken
[ [url=m/J0QldM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dana01 schreef:Wij hebben afgelopen week onze caravan van binnen aangepakt, het is een tourcaravan van dik 40 jaar oud die nu alleen nog word gebruikt als slaapkamer op een vaste plek, er is een woongedeelte en een keuken aangebouwd .
De caravan moest al een poos aangepakt worden en afgelopen week zat ik verplicht thuis vanwege de richtlijnen van het rivm, verkouden maar niet ziek en dus even niet welkom op het werk.
De materialen waren er al dus eenzame opsluiting op de camping was een feit![]()
Voor het slopen
[ [url=m/Ibptw2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hNhM2l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met een bed van 1.30 x 1.90 en 2 niet al te kleine mensen was klussen hard nodig.
Keukenblok en kast eruit en het bed verlengen naar 1.90 x 2.00
[ [url=m/yN8VNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BJshl3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NeVYds.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HNWUaa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekkend zij raam ook gelijk dichtgemaakt , dakraam verwijderd en alles kaal gemaakt.
Daarna weer opbouwen en een fris kleurtje erin
[ [url=m/Jh7nAw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Efad9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lPqqoC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hondje is blij met het grotere bed
[ [url=m/wPM2z9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu bezig met de afwerking
[ [url=m/dPKRZz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J3zALm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U3Tehn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VXtKIQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wat plinten plaatsen en wat kleine klusjes en dan kunnen we weer heerlijk genieten in het bos.