Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Tipje voor wanneer de Intratuin weer open gaat; die Saxifraga's staan vaak tussen de mini's. Dan zitten er nog geen uitlopers aan, maar ze groeien vrij snel.
De plantjes die aan de uitlopers groeien kun je stekken door ze af te knippen en in aarde laten wortelen
Jorinda schreef:Ik breek even in als dat mag
Wat wil deze plant meer of minder? Hij heeft geen beestjes of andere gekke dingen. Staat op ongeveer 1m van een raam op het westen. Als de zon schijnt, krijgt hij zon vanaf ongeveer 14:00.
[ [url=m/JsFd5P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PXNazR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze plant? Deze staat op ongeveer 4m van een raam op het westen en ongeveer 3m van een raam op het oosten. Krijgt alleen hoogzomer in de vroege ochtend en de late avond wat zon, momenteel dus niet.
[ [url=m/peDIne.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A2diLI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EelvID.jpg]Afbeelding[/url] ]
black_kelpie schreef:Nelumbogarden heb ik hem wel eens gezien, maar veel planten zijn in de winter gewoon niet te krijgen. Komt wel weer![]()
Mijn Echeveria begon zijn onderste blad eraf te gooien, was niet mooi meer dus op de slaapkamer gezet. Voor een raam wat vrijwel altijd open staat, dus lekker in de vrieskou. Stopt ie met blad eraf gooien, en gaat ie bloeien. Schiet mij maar lek![]()
[ [url=m/TV2sNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Karlijn schreef:Ik had ooit eens deze met bloem![]()
[ [url=m/0aXMX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eelmo schreef:Misschien haat hij zijn leven zo hard dat hij spontaan voor nageslacht denkt te moeten zorgen![]()
Het is wel een mooi ech
black_kelpie schreef:Nelumbogarden heb ik hem wel eens gezien, maar veel planten zijn in de winter gewoon niet te krijgen. Komt wel weer![]()
Mijn Echeveria begon zijn onderste blad eraf te gooien, was niet mooi meer dus op de slaapkamer gezet. Voor een raam wat vrijwel altijd open staat, dus lekker in de vrieskou. Stopt ie met blad eraf gooien, en gaat ie bloeien. Schiet mij maar lek![]()
[ [url=m/TV2sNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Damelza schreef:Waar zijn op het moment leuke plantjes te halen? eventueel bestellen is ook oké.
Vriend van een vriendin heeft het uitgemaakt, dus wil haar een leuke plant geven die ze ook kan gaan stekken. Maar in het stekken ben ik nog niet heel erg thuis