Hier alleen nog maar regen gezien vandaag. Temperatuur nog niet boven de 20 graden geweest, en dat mag van mij ook wel zo blijven! Hoewel.. nu komt de zon door
Hier heeft het vanmorgen flink geregend, nu is het rustig en komt de zon door. Nog steeds warm. Volgens BR komen er nog kleine buitjes aan, en dan alleen vanavond nog wat regen. Vanacht kans op onweer maar ik denk dat dat wel wegtrekt! Afgelopen nacht was verschrikkelijk, tot 2 uur heerlijk doorgeslapen en toen begon het keihard te regenen met onweer. Daarna niet echt goed kunnen slapen
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-06-16 13:50
Hier is het vies, smerig, plakkerig gigantisch benauwd. Niks doen en zweet druipt ervan af. 30 graden in de schaduw buiten met een luchtvochtigheid van 79%. Volledig windstil en de zon weg. Niks doen en het zweet druipt van je af. In huis 22,5 graden dat is wel lekker,
Is het oosten
Gister ook geen drup regen gezien. Was wel beter te harden kwa temperatuur. Dit is zo vies.
Zulk slecht weer als in Zuid-Holland hebben we hier niet gehad. Wel veel regen en vannacht onweer. Dat begreep ik tenminste van mijn collega's, zelf heb ik er doorheen geslapen. Vanmorgen wel onweer gehoord. Verder veel regen.
Nu is het droog, maar dreigend, en een graad of 19.
Jeetje, volgens collega's die hier in het Brugse wonen hebben ze inderdaad onweer gehad en behoorlijk wat regen maar als ik de foto's zo zie zijn de wolken behoorlijk angstaanjagend. Ik heb er werkelijk niets van gemerkt.
Nou vanmiddag schijnt het hier in De Bilt best heftig geweest te zijn.
Op de school van mijn kinderen een flinke lekkage, het riool kon de hoeveelheid water niet aan. Ik ben blij dat ik er gisteren al rekening mee heb gehouden.(hier thuis zorgen dat alle goten leeg waren.)
Het is buiten benauwd en warm, gelukkig binnen maar 23°! Het voelt gewoon koel als ik binnen kom! Net heerlijke zon met een windje, maar nu begint het weer te betrekken. Ik zag al op buienradar dat er meer aan zit te komen, dus we zullen het zien.
Het is hier in het osten nog steeds droog. Vogels fluiten wel, 31,1 graden buiten. Maar de lucht is vreemd fel wittig van kleur. Zou nu niet uren gaan fietsen of zo.