Nu De kleur oogt hier blauwig maar t is groenblauw, officieel bosgroen
haard
De kleur op de andere wand, zandkleurig.
Ik quote mezelf even, al is deze kleur niet goed want ik krijg m niet op de foto zoals ie echt is Maar wij hebben dus geen wit op de muur, maar zandkleur en ik ben daar onwijs blij mee. Geeft echt een warme uitstraling. Is van Flexa Australia geloof ik.
Nee t oogt juist warm, maar dat komt omdat de kleur van de foto wat blauwer is dan het daadwerkelijk is. Het is in het echt groener zoals op dat plaatje wat eerder in dit topic.
Die boomstammen zijn idd heel leuk! Zeker met die planken er bij. Maar ik vind het idd wel druk ogen. Dat blauw groene op de muur is niet mijn smaak maar dat is omdat ik meer van grijs en wit ben met dan wat gekleurde accessoires. Die zandkleur vind ik overigens wel echt prachtig!
Ik zit vol ongeduld op leuke huizen op de woningbouw site te wachten , deze week mijn droom een hoekwoning maar veel te duur dus hopelijk volgende week wat pfff . Raak er ongeduldig van
Anoniem
Geplaatst: 17-04-15 14:53
Spannend Rebecca!
Hier gisteren terug geweest voor de keuken, mijn handtekeningen waren niet goed. Maar nu staat de bestelling. Volgende week donderdag komt de man van de keuken hem nog een keer nameten en dan wordt het wachten!
De kleuren zijn ongeveer zoals op onderstaande foto. Heb enkel andere handgrepen. Wel van deze lange maar die van ons zijn minder zichtbaar, recht.
Zoals je op de foto kunt zien is een donkere vloer errug tof!
Erg spannend , maandag huisbezoek van de woningbouw en dan heb ik officieel een voorrang status op alles , zo hopelijk als dinsdag nieuwe aanbod online staat een leuke woning. Maar wil ook niet te snel beslissen ..
Gaaf die keuken Vonneke! , die vloer is idd mooi erbij!
Kentaro
Geplaatst: 17-04-15 15:06
Zeker spannend! Leuk vooruitzicht hoor!
vonneke, doe je die vloer alleen in de keuken, of gehele begane vloer? Hoe lang levertijd zit erop?
Kentaro, uit de vloer zijn we echt nog niet uit. De keuken is licht maar in het woonhuis heb ik donkere meubels. De keuken en woonkamer staan in open verbinding. Donkere vloer in keuken en licht in kamer of niet of een kleur er in het midden tussen?
Kentaro
Geplaatst: 17-04-15 15:13
Wat lastig! Bij deze keuken zou een lichtere vloer zeker ook niet misstaan, maar ben inderdaad bang dat zo'n donkere vloer bjj donkere meubels veel te donker wordt. Persoonlijk zou ik bij een open verbinding tussen keuken en woonkamer wel voor een zelfde vloer gaan. Wij hebben het zelfs ook in het halletje door laten leggen. Iemand gaf de tip dat je die deur toch best vaak open hebt staan en dat dan mooier was (had zelf voor het halletje iets anders in gedachten) Ben er wel blij mee dat we het gedaan hebben.
Keuken wat lichter , dan dat als ware het middelpunt?
Anoniem
Geplaatst: 17-04-15 15:22
Ik denk dat we voor een vloer gaan in het midden van de kleuren. Wil een hele natuurlijke kleur. Hebben nu van dat lichte. Dat vind ik zo niks. Wil een warme 'houten' vloer en denk dat dat bij beide goed past.
Kentaro
Geplaatst: 17-04-15 15:34
Voordeel is ook, dat als je ooit andere meubels wilt, de vloer er waarschijnlijk ook goed bij past!
benangelique
Geplaatst: 17-04-15 17:02
Mooi yvon! Onze keuken zit er nu 5 jaar in en ben er nog steeds heel blij mee.
Net bij 3 speciaalzaken geweest. Werden eigenlijk afgeraden ivm beperkte mogelijkheden.Is óf trtransparant óf gesloten. Ook zijn ze vrij kwetsbaar en moeilijk te reinigen. Wij zijn nu aan het kijken naar hele brede horizontale jaloezieën