is deze kamer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan_Ordeal schreef:idefix4, het is inderdaad wel jammer dat er niet een slaapkamer extra is, hoewel wij dat nog altijd over hebben voor wonen op deze locatie. Als het huis groter was geweest zou de prijs gelijk ook een stuk hoger liggen. Wij hebben destijds bewust gekozen voor een klein huis op een leuke locatie i.p.v. een standaard rijtjeswoning. Het is maar net was je wensen zijn
Rowo, dat lijkt me echt zoooo spannend! Succes, ik ben benieuwd hoe het afloopt!
idefix4 schreef:Fokfanaat: Zo'n systeem heb ik nog nooit gezien! Is dat omdat het een bestaande vloer is ofzo? Wat komt er op te liggen? En mooi plan om daar een raam in te maken.Dat is een heel gaaf kamertje zo!.
rowo schreef:Idd mooie manier FF. Zit er nog een speciale ondervloer op de houten vloer of is dit er rechtstreeks op gelegd?
@ Idefix: je hebt nu geluk met het weer qua kunstmest strooien. Met de regen is het zo wegJullie doen altijd alleen bemsten met kunstmest of ook wel eens met dierlijke mest?
En t is al vastgesteld.Donderdag uitslag vd MRI en dan hoor je 'hoe ernstig' het is zeg maar.