[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:36

Afbeelding

Afbeelding

is deze kamer.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:43

Bedoelde eigenlijk de houten deuren zeg maar... Maar zie net dat het raam er al in zat?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:45

Wordt al mooooi FF! Hoe lang denken jullie nog te moeten klussen? Hoe ver zijn jullie buiten al?

@ Manzano: nee geen eindbod, maar wel er behoorlijk wat bij op gedaan en aangegeven dat we eruit willen komen met ze. Baas heeft iig open kaart gespeeld en zeg dat er nog iemand wacht en dat het aan de kopers is of ze nu al zekerheid willen of er op gokken dat de andere bieder meer biedt. Dat is dus aan hun.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:51

buiten is nog niets gebeurd, dit weekend gaan we als een razende roeland aan de slag met de muren in woonkamer en keuken, nog wat aflakwerk hier en daar, dan begin volgende week laminaat erin, en nog wat losse klusjes, plaatsen keukenblad en tegels en dan kunnen we voorzichtig wat gaan overhuizen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 22:39

Wow, wat gaaf zeg fokfanaat! Wordt echt heel gaaf!

Ja, helaas is hier de kleur nog steeds vrij donker. Inderdaad wel al ietsje lichter, maar na 3 dagen drogen lijkt het mij dat het niet nog veel lichter gaat worden. Nouja, ach.. Misschien volgend jaar een iets ander kleurtje. Had zelf iets lichter en meer richting taupe gewild (zoals het staaltje liet zien haha), maar op zich heeft dit ook wel iets.

Spannend Rowo!! Balen dat het weekend ertussen zit! Ik zou gek worden van de zenuwen denk ik :D.

Leuk Stybba! Gek toch dat al die huizen die zo op elkaar lijken toch weer zo verschillend zijn van binnen. Mij mij in het straatje ook: 6 benedenwoningen, allemaal van hetzelfde jaartal, allemaal oorspronkelijk en hetzelfde opgeleverd ooit en als je nu bij de buren binnen loopt, is het echt totaal anders. Mijn directe buurman en ik zijn de enigen die de originele suite-deurtjes nog hebben. De rest heeft er allemaal 1 grote woon/eetkamer van gemaakt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 12:19

@FF: <3 , mooi hoor :j

@Manzano: mooi die haard :j .

@Rowo: spannend :j , ons huis ging ook zo snel (binnen een week, ook eerste bieders, had het daarna nog twee keer kunnen verkopen, hoop dus ook dat het jullie nu gegund is).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:48

Het huisje gaat niet door! Wij weigeren om meer te betalen dus dan houdt het op. De volgende bieder staat alweer klaar, dus hij zal na vandaag wel verkocht zijn. Hun hadden nu via de mail hun bod al laten weten en dat is iig al wat de verkopers willen hebben. En dat gaan wij gewoon niet betalen. Flinke tegenvaller maar het is niet anders.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:04

Balen mandy! Maar goed je moet ook idd niet hoger gaan zitten met een bod wat je niet wil.... Ff flinke tegenvaller!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:34

das balen! zeg.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:09

Die mensen hebben in onze ogen echt de hoofdprijd betaald. Dat zijn/waren wij niet van plan en dan gaat het over.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:12

Heel erg jammer!!!!! Zo gaan die dingen dan inderdaad!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 20:35

Erg jammer :(:) Vooral omdat je er toch al lang mee bezig was...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:02

Ik had er eerst wel ff goed de balen van. :\ Maar ja, nu ze bij mijn moeder borstkanker hebben geconstateerd was het huisje toch al ineens een stuk minder belangrijk.... er komt hopelijk wat anders op ons pad.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:04

bah wat schrikken, dan heb je wel even wat anders aan je hoofd kan ik me voorstellen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:06

Ach dat kwam er van de week ook nog ineens tussendoor. :\ Zul je net zien..... En we hebben nog niet genoeg ellende gehad. Zo'n huisje kopen was dan wel 'ff leuk' geweest. Nu moet ik de toets woensdag maar halen :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:47

Daan_Ordeal schreef:
idefix4, het is inderdaad wel jammer dat er niet een slaapkamer extra is, hoewel wij dat nog altijd over hebben voor wonen op deze locatie. Als het huis groter was geweest zou de prijs gelijk ook een stuk hoger liggen. Wij hebben destijds bewust gekozen voor een klein huis op een leuke locatie i.p.v. een standaard rijtjeswoning. Het is maar net was je wensen zijn :)

Rowo, dat lijkt me echt zoooo spannend! Succes, ik ben benieuwd hoe het afloopt!

Gezinssituatie speelt ook een rol. Ik kan een gezin van 5 daar in niet kwijt. :D Gaat al moeilijk met een huis met 2 slaapkamers... Maar ik kan je afweging wel begrijpen. Hopen dat er snel mensen komen, die zoeken wat jij te bieden hebt. ;)

Stybba: Ik zou dan 15% tot 20% zeker onder de prijs gaan zitten. Helemaal als er nog wat moet gebeuren. Die vriend zal ook wel een indicatie kunnen geven, wat het volgens hem waard zou zijn?

Manzano: Zo op de foto lijkt het een peuleschil, al weer een puzzelstukje af!

Fokfanaat: Zo'n systeem heb ik nog nooit gezien! Is dat omdat het een bestaande vloer is ofzo? Wat komt er op te liggen? En mooi plan om daar een raam in te maken. :j Dat is een heel gaaf kamertje zo!

Yv: Zo'n extra kamertje heeft gemakken hoor! Ik weet zeker dat ik dat ook wil in een te bouwen woning. Vooral met kids is het heerlijk om een deur dicht te schuiven en van de bende af te zijn. _/-\o_ Dan maar een iets minder grote woonkamer en ik vind die deurtjes echt helemaal geweldig! Jammer dat de kleur wat is tegengevallen. Weet je voor de volgende keer: De kleur die je wil, maar dan een tintje lichter pakken! Wij hadden een schilder, die daar gelukkig al op wees, anders was onze slaapkamer knallend oranje geworden ipv zonnig..

Mandy: Dat moet een kater zijn zeg! Wow! Wat ongelooflijk jammer dat dit huis niet voor jullie bestemd is. Er komt een nog beter plekje, let maar op! En dat komt, als je er weer op en top mee bezig kan zijn. Tjee, ik schrik van je bericht, heel veel sterkte met je moeder! Is het echt al vastgesteld of moeten ze het nog onderzoeken? Mijn moeder heeft een poos in spanning gezeten zo, maar dat bleek uiteindelijk loos alarm. En succes met de toets!

Hier lekker een stuk tuin omgespit. Wei is behandeld met kunstmest, dus mijn paard stond bij het hek met zo'n blik van: "Zo'n klein weitje vind ik niks, dus zet míj maar weer binnen!" Het heeft al wat geregend. Ik hoop dat ze snel weer een groter stuk hebben. Voordeel is, dat het gras natuurlijk nu nog meer gaat groeien dan het al doet.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:55

idefix4 schreef:
Fokfanaat: Zo'n systeem heb ik nog nooit gezien! Is dat omdat het een bestaande vloer is ofzo? Wat komt er op te liggen? En mooi plan om daar een raam in te maken. :j Dat is een heel gaaf kamertje zo!.

dit is zo de beste optie voor ons om vloerverwarming te leggen op de bestaande houten vloer.
Er komt laminaat bovenop,

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 00:02

Een heel mooie uitvoering! Wij hebben eens een hele betonnen vloer er uit laten bikkelen om het aan te kunnen leggen. Weer wat geleerd! In ons huis wordt het ingebouwd, dus daar zal het wel op de matten worden bevestigd in de toplaag van het beton. Of iets dergelijks. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 09:19

Idd mooie manier FF. Zit er nog een speciale ondervloer op de houten vloer of is dit er rechtstreeks op gelegd?

@ Idefix: je hebt nu geluk met het weer qua kunstmest strooien. Met de regen is het zo weg :j Jullie doen altijd alleen bemsten met kunstmest of ook wel eens met dierlijke mest?
En t is al vastgesteld. :\ Donderdag uitslag vd MRI en dan hoor je 'hoe ernstig' het is zeg maar.

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 15:57

Rowo wat heftig dat er bij je moeder borstkanker is geconstateerd, veel sterkte! Ook balen van je huis natuurlijk, maar er komt dan vast wel iets anders leuks op je pad.

Fokfanaat dat ziet er gaaf uit!!

Idefix, haha inderdaad! Een gezin met kinderen is ook zeker niet onze doelgroep. Hoewel mensen in hetzelfde huisje verderop met 5 kinderen hebben gewoond... Beetje stapelen :D

Bij ons is het nog rustig, geen aanvragen voor bezichtigen helaas. Ik had er, gezien de slechte markt, rekening mee gehouden dat het wel even te koop zou kunnen staan. Maar als je dan eenmaal de knoop hebt doorgehakt om het te verkopen mag het ook eigenlijk wel gewoon verkocht worden. We wachten het maar af.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:03

Heel veel sterkte Rowo!!! Ik duim voor jullie!!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:19

@Rowo: idd; alsof jullie nog niet genoeg mee gemaakt hebben, ik duim hier voor jullie en wens je heel veel sterkte :(:) :j , was idd leuk geweest met het huis, maar nu ook minder belangrijk dan voorheen :(:)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:43

Heel veel sterkte rowo... :(:)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:14

rowo schreef:
Idd mooie manier FF. Zit er nog een speciale ondervloer op de houten vloer of is dit er rechtstreeks op gelegd?

@ Idefix: je hebt nu geluk met het weer qua kunstmest strooien. Met de regen is het zo weg :j Jullie doen altijd alleen bemsten met kunstmest of ook wel eens met dierlijke mest?
En t is al vastgesteld. :\ Donderdag uitslag vd MRI en dan hoor je 'hoe ernstig' het is zeg maar.

Haha, jaah, maar dan moet het ook wel gaan regenen en laat het hier nu toch al vanaf vrijdag schitterend weer zijn! We hebben een halve milimeter water gehad. Da's net te weinig. Maar het komt wel. :j De zon waardeer ik natuurlijk ook!

Stybba: Zo is het wel ja. Als de kogel door de kerk is, dan moet het gewoon snel geregeld zijn. Jammer dat dat nu helaas zo niet werkt, maar je hebt natuurlijk maar één koper nodig. Volgens mij zit je niet op de schopstoel?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:26

Valt me trouwens op dat we hier gewoon doorkletsen, maar nog steeds op HTT zitten. Volgens mij wordt je dan normaal toch na 100 pagina's gesloten? :=