Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Oh wat een goed initiatief, dat ga ik ook eens uitzoeken!
paars schreef:Nou best goed bezig geweest vandaag en Tesa folie voor de ramen in de woonkamer. En de openslaande deuren dichtgetaped rondom de kozijnen en de ramen ook voorzien van Tesa folie.
Ze laat de woonkamerdeur steeds open vanwege de poezen dus nu hebben we een heel klein raampje naast die deur eruit gehaald. Poesies hebben nu een eigen entree. Even kijken hoe dat werkt. Er komt een klein gordijntje voor… en anders met een plankje met een luikje erin.
Qua radiatoren…ik heb goeie velours gordijnen op de kop kunnen tikken. We denken nu aan: gordijnen dicht en petroleum kacheltje aan. Dan hangen de sensoren op de radiatoren achter de gordijnen en worden hopelijk niet warm.
Isolatie onder de vloerkleedjes gedaan en een lekker warm leuk kleedje onder haar bureau (staat in de woonkamer).
Letizia schreef:Gezien dat de salderingsregeling uiteindelijk gaat verdwijnen, vraag ik mij al een tijdje af of verwarmen met airco alsnog goedkoper is dan met gas. Heeft iemand dit al een berekend?
mavantos schreef:Voor iedereen die weer aan de slag gaat met isoleren. Denken jullie ook aan ventileren? Anders kan je echt serieus vage gezondheidsklachten krijgen.
Isoleren = ventileren.