Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMe8484

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:37

Shiloh, wat bizar zeg dat alles nog zo hetzelfde is..

Kirsten horse, gefeliciteerd wat fijn zeg!

4everhobbes wat spannend. Hopelijk horen jullie snel wat.

Wij hebben gisteren niks meer gehoord dus zitten het weekend sowieso in spanning. Hoop maandag echt wel wat te horen. Ik haal me gelijk van alles in mijn hoofd, dat er toch andere geïnteresseerden zijn en ze dat bod eerst afwachten ofzo en daarom gewoon niet reageren... Kan hier zo slecht tegen...

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:58

Bielsje schreef:
4EverHobbes schreef:
Wij hebben vandaag een bod uitgebracht op een woning die we vorige week hebben bezichtigd... echt zo spannend. Duimen draaien dus...

Het hele weekend duimen draaien waarschijnlijk :'). Heel veel succes!

KirstenHorse schreef:
Spannend!

Wij hebben woensdag woning nummer 3 bezichtigd en savonds een bod gedaan. Donderdagochtend nam de verkoper contact op en zei dat het met iets erbij voor ons zou zijn. Dat hebben we gedaan *\%/* Nu druk bezig om zo snel mogelijk het voorlopig koopcontract te tekenen. We zijn heel erg blij en de verkoper heeft het ons ook gegund. Er stonden nog voor 3 dagen aan bezichtigingen en die heeft ze afgebeld na het mondeling akkoord. Dit is net buiten Amsterdam in ons eigen dorp.

Gefeliciteerd!! Werd het jullie zo gegund of hebben jullie zo overtuigend geboden? :Y)

De bezichtiging werd door de verkoper zelf gedaan en we voelden met haar wel een klik. Ze heeft ook haar nummer aan ons meegegeven. En we hebben een goed bod gedaan. Maar we hadden verwacht dat het voor veel meer verkocht zou worden. Ze gunde het ons als we net iets meer boden!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:47

Dat is fijn zeg! Ik moet zeggen dat ik alleen nog maar vrij frustrerende bezichtigingen heb gehad met eigenaren zelf _O-.
Doet ze de hele verkoop dan zelf dat jullie zo snel konden schakelen?

Side note: er was toch altijd een online makelaar dat je ongeveer alles zelf deed bij verkopen? Hoor ik niets meer van, andere mensen hier wel??

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:48

Makelaarsland. Hebben wij de vorige keer gebruikt. Was echt prima!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:51

Shiloh schreef:
Omg. Zegt mijn zus net: zelfs de gordijnen! En écht!? Zelfs de gordijnen die zijn overgenomen hangen er nog!

Dat is toch fantastisch en ook nog eens heel duurzaam!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Tink89 schreef:
Makelaarsland. Hebben wij de vorige keer gebruikt. Was echt prima!

Oh ja, dat was het!

Ik bedenk me net dat mijn huidige huis ook via hen is gegaan... Ik ben er niet helemaal bij geloof ik :Y)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:04

Ik vond het ook niks toen een eigenaar ons ging rondleiden, maar als je een klik voelt kan het wellicht als voordeel werken

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:49

Deze verkoper maakte ook gebruik van makelaarsland. Wij hebben het dus, door de klik, als erg prettig ervaren! :D