Taxateur enzo is makkelijker te vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beneden vind ik het ruim zat op zich en de tuin is precies wat we zoeken (op het zuiden, niet te groot en onderhoudsvrij
). De slaapkamers lijken alleen een beetje krap en er is maar 1 badkamer (heel on-Nederlands maar ik ben inmiddels zo ingeburgerd dat ik in een nieuw huis wel een ensuite verwacht, haha). We zullen het zien, het is wel echt splinternieuw, in 2013 gebouwd. Linkje gevonden trouwens: http://www.rightmove.co.uk/property-for ... 58618.html
Voornamelijk omdat hij wel bepaalde dingen sneller kan laten gaan omdat we hem best goed kennen.SpeechLess schreef:Ah dat is balen Happinez!
Over de aankoopmakelaar:
Eigenlijk voornamelijk omdat het ons eerste koophuis is en we niet precies weten hoe het allemaal in zijn werk gaat..![]()
Daarnaast dachten we dat een aankoopmakelaar wellicht kan helpen bij het bepalen wat een huis waard is, dat we wel de juiste bedragen bieden enzo. Maar we kopen geen vervallen huis oid, dus wellicht zal dat dat dan ook wel minder nodig zijn..
Hier is de markt niet zo vol dat het daarvoor nodig zou zijn.
Ik weet wel dat er in de tussentijd niks gebeurd is aan het huis en de dingen dus ook weer 5 jaar ouder zijn(dus weer waardevermindering lijkt me).
Foto's geven soms een vertekend beeld en als je zelf gaat kijken, zie je meteen ook de buurt, ligging, buren enz. Dat zijn elementen die ook meespelen in de vraagprijs.
ben er nu alweer klaar mee 
Terwijl je op de foto's dat niet echt zag.