[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:25

Kido schreef:
Je watch heeft eigen GPS en daar hoef je niks voor te doen alleen binnen activiteiten of als je andere kiest kan het zijn dat er geen GPS bij de activiteit hoort.
En bij Strava moet je wel kiezen wel of geen GPS volgens mij.

Verder geven bij mij watch en health app dezelfde aantal stappen aan maar misschien kijk jij naar dagen dat je hem net had?
Of momenten dat je je watch niet om had?

Nou aantal stappen ga ik dan maar ff aankijken :j wel paar dagen gehad dat ik en de watch en de Iphone mee had en een keer alleen de watch bijv.

Kan jij ook zien welke route je hebt gelopen/gefietst? en zo ja waar vind je dat ?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:35

Als je altijd de watch om heb en dan wel of niet de iphone maakt dat niks uit wat je doet beide zouden gelijk moeten zijn?
Wanneer het wel afwijkt dan heb je de watch af gehad en alleen de iphone mee gehad maar moet zeggen dat ik er niet oplet.
En ja ik kan zien wat ik gedaan heb maar ik gebruik geen strava of andere apps.
Je ziet het in de activiteit app onder work outs en daar zie je alle gegevens die je verzameld.
Maar je moet wel een activiteit starten zelf en dat gebeurt niet vanzelf en kies je andere als sport dan kan het zijn dat je een sport gekozen heb zonder GPS.

Maar nogmaals ik weet niet wat jij gedaan heb het kan zomaar zijn dat je hem niet helemaal goed gebruikt?

Staan je bronnen goed bij de health data en staat alles goed bij je privacy instellingen want je moet wel toestemming geven en niet denken toen je hem instelde nee dat doe ik allemaal niet
Want dan zal het ook niet goed gaan werken.

Niene87

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:42

Dus als ik een rondje ga fietsen van bijv. 8 km dan trackt die niet automatisch de route maar moet ik een workout starten zeg maar.
Ik heb overal toestemming voor gegeven :')

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 12:23

Ja je moet idd zelf een activiteit starten wat wel eens kan is dat als je langer dan 10 minuten fietst hij zegt met een trilling He je bent met een work out bezig wil je deze starten? (dat is dan bv fietsen of wandelen net wat je dan dus doet)
Maar hij moet je dan dus wel gaan leren kennen een soort van :P
En dan moet je dat zelf nog bevestigen wel mis je dan de eerste 10 minuten van je rondje en kaart.
En als je alles op ja heb gezegd kwa toestemming zit je helemaal goed :j
Want je leest ook bij veel die dan op dingen nee hebben gezegd want ja hun privacy :')
Maar ja dan moet je geen Apple watch nemen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 13:38

Dat je dat zelf moet starten lijkt me niet meer dan logisch, als dat ding constant automatisch je processen moet herkennen gaat de batterij er al helemaal snel aan.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:59

Heb een vraag over whats app, weet niet of ik deze vraag hier mag stellen. Heb een iphone se.

Op whats app heb je tegenwoordig de verwijder functie om bijvoorbeeld een zin uit een gesprek te verwijderen.
Als je dan op het prullenbakje klikt om een bericht te verwijderen kan je kiezen uit; 'voor jezelf verwijderen' of 'voor iedereen verwijderen'.

Nu heb ik de functie 'voor mezelf verwijderen' aangeklikt, dat betekend dat de zin uit het bericht voor mij alleen verwijderd is en niet voor de rest. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en het berichtje voor mezelf weer terug kan halen?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 23:16

Niet

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 23:43

Euh....weet niet of mensen hier er bekend mee zijn, maar niet geschoten is altijd mis.

Ik twijfel om op de iets langere termijn te gaan kijken voor een grote ipad pro. Hoofdzakelijk ter vervanging van mijn laptop. Maar nu weet ik dat photoshop met een full versie naar ios komt. Het enige dat ik dan nog zou missen wat echt belangrijk is, is een versie van final cut pro x of adobe premiere. Is er iemand die hier goeie alternatieve voor weet voor ios en het liefst ook ervaring in heeft of wat over kan vertellen?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 16:55

Ricie schreef:
Euh....weet niet of mensen hier er bekend mee zijn, maar niet geschoten is altijd mis.

Ik twijfel om op de iets langere termijn te gaan kijken voor een grote ipad pro. Hoofdzakelijk ter vervanging van mijn laptop. Maar nu weet ik dat photoshop met een full versie naar ios komt. Het enige dat ik dan nog zou missen wat echt belangrijk is, is een versie van final cut pro x of adobe premiere. Is er iemand die hier goeie alternatieve voor weet voor ios en het liefst ook ervaring in heeft of wat over kan vertellen?

Lumafusion misschien?

Ik heb na veel twijfelen toch de iPad pro besteld. Ik heb wel de 11 inch besteld want het gaat mij juist om het draagbare. Helaas niet leverbaar bij Amac maar hopelijk is hij er heel snel.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:44

Is er iemand die hier ook last van heeft?

Ik heb zojuist een aankoop van 10 euro saldo gedaan in de iTunes store. ik heb dit gedaan via IDeal. De transactie is gelukt, bedrag is van mijn rekening echter word het bedrag NIET bij geschreven bij mijn saldo. Tevens bleef het kopje "transactie verifieren" staan in de iTunes store. Ik heb al contact opgenomen met Apple Support.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:50

Schijnt bekend iets te zijn maar later alsnog erbij geschreven te worden lees je her en der.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:53

Kido schreef:
Schijnt bekend iets te zijn maar later alsnog erbij geschreven te worden lees je her en der.

Oh gruwelijk irritant, ik lees inderdaad dat dit na enkele dagen voor alsnog word bijgeboekt maar het gekke is dat het de vorige keer wel gewoon goed ging. Saldo stond er meteen op.

Had graag een boek willen kopen maar dan doen we dit morgen maar...

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 20:19

M’n iPad is er, zag de mail te laat dus ophalen wordt morgen.
Hebben jullie ervaring met de extra amac garantie? Ik neig nu gewoon naar Apple care plus of kan in toch beter voor de extra amac garantie gaan.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 21:13

Ik heb zelf AppleCare+ voor m’n iPad Pro.
Maar voor m’n Watch weer de verzekering van Amac.

Het is net wat je fijn vindt, eigen risico is bij AppleCare iets hoger als je hele device vervangen moet (wat bij een iPad altijd is), maar vergoedt max 2 ongelukjes. Die van Amac is onbeperkt in principe en na 3 maanden opzegbaar (je betaald ook per maand).

Persoonlijk zou ik voor AppleCare gaan. Het is net wat je zelf fijn vindt.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 21:40

8nnemiek schreef:
Rienn schreef:
Waar ik eerder zei dat mijn MacBook air een kleine 5 jaar oud was, blijkt hij toch al 8 jaar oud te zijn. :=
Nu vraag ik mij af, ik wil voor mijn opleiding graag Windows op mijn MacBook zetten, omdat mijn laptop niet alle opdracht van mijn opleiding pakt en ik dus niet alles kan doen. Maar nu vraag ik me af, is dit wel handig op een wat oudere MacBook of is het beter om een nieuwe MacBook te kopen en daar Windows op te zetten of gewoon helemaal over te gaan naar Windows ?

Op mijn iMac uit 2010 heb ik ook Windows staan via Bootcamp, en dat werkt perfect :j
Moet ik er wel bij zeggen dat ik nog een oude versie van Windows erop heb staan.
Ik zou verwachten dat een macbook van dat jaar dat ook wel aan moet kunnen.
Ik zou dat eerst proberen, en stel dat het niet werkt dan kun je nog altijd een nieuwe laptop aanschaffen.

Ik kreeg het niet helemaal voor elkaar, daarnaast moest mijn laptop ook een nieuwe accu en ben dus, heel slecht, voor een Windows laptop gegaan. Werkt een stuk prettiger voor mijn studie. Heb wel besloten dat er na mijn studie weer een MacBook of een iMac komt.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:01

Warboel schreef:
Ik heb zelf AppleCare+ voor m’n iPad Pro.
Maar voor m’n Watch weer de verzekering van Amac.

Het is net wat je fijn vindt, eigen risico is bij AppleCare iets hoger als je hele device vervangen moet (wat bij een iPad altijd is), maar vergoedt max 2 ongelukjes. Die van Amac is onbeperkt in principe en na 3 maanden opzegbaar (je betaald ook per maand).

Persoonlijk zou ik voor AppleCare gaan. Het is net wat je zelf fijn vindt.

Amac zou inderdaad een 9,99 per maand zijn. Dankje ik neig voor nu ook naar Apple care.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 23:25

Haha, met garantie heb ik niet zoveel verstand van. Al zou denk ik de Apple Care zelf mijn voorkeur hebben persoonlijk.

Ooh ik ben zo happy....van een gratis facebook groep een oude 5.1 surround set gehaald. Zat alleen tulp ingang op. naast de dvd functie. Via een omweg met bluetooth mijn Apple TV er op aan weten te sluiten. Dit is voor het eerst dat ik een surround set gebruik en ervaar. Maar wat is dit gaaf <3

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 11:47

Hoi allemaal, mag ik hier misschien binnen vallen met een aantal vragen over Itunes?

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 11:48

Tuurlijk

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:12

Tof, dankjewel! Ik zit er over te denken om Itunes aan te schaffen maar ik weet niet of dat is wat ik zoek. Ik zou graag op een legale manier liedjes kunnen kopen, downloaden op mijn pc en dan op een USB stick of CD te kunnen zetten. Nu vroeg ik mij af of dat kan met Itunes. Ik las iets over een abbo, maar betaal je dan bovenop je abbo ook nog steeds apart per liedjes? Kan dat met een Windows computer?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:18

I tunes is vooral bedoeld voor Apple producten en niet echt bedoeld zoals jij nu wilt.
Het kan makkelijk op een Windows laptop maar de manier waarop is niet echt waar het voor bedoelt is.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:27

Je kan via iTunes toch gewoon CD's enzo kopen?
Geen idee hoe dat zit met downloaden naar PC enz. verder.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:33

Cd kopen heeft nooit gekund dacht ik?
Je heb altijd zelf de muziek moeten down loaden naar je computer maar waarom zou je dat doen als je geen iPhone of iPod oid had?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:36

Omdat ik die muziek op een cd wil branden of op usb zetten voor in de auto. Maar als ik het zo hoor is Itunes daar niet geschikt voor.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:42

Amandavd schreef:
Omdat ik die muziek op een cd wil branden of op usb zetten voor in de auto. Maar als ik het zo hoor is Itunes daar niet geschikt voor.

https://nl.7digital.com

Misschien is dit iets voor je? :)