Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rowo schreef:Nou... ik werd net gebeld door mijn baas. De bezichting die ik gisteren heb gedaan bij 'ons' huisje met een stel, dat stel gaat maandag al weer kijken en waarsch een bod doen. Ze vroegen zelfs om een optie.... Dus waarsch gaat het huis aan onze neus voorbij.

rowo schreef:Nou... ik werd net gebeld door mijn baas. De bezichting die ik gisteren heb gedaan bij 'ons' huisje met een stel, dat stel gaat maandag al weer kijken en waarsch een bod doen. Ze vroegen zelfs om een optie.... Dus waarsch gaat het huis aan onze neus voorbij.
En dan gaat het feest toch niet door. Afwachten maar!

Daar kan het immers ook toe leiden. Dat doen die mensen die ons toen nee verkochten nu namelijk ook! Die hebben nu veel minder voor hun huis, maar ze willen het inmiddels wel kwijt en ze zien eindelijk in, dat ze echt niet gaan krijgen wat ze willen krijgen. Dat weet ik, omdat een kennis nu onderhandelt.
En die was juist heel blij, dat het bij ons is afgeketst. 
en mooi weer en al die dingen aan je hoofd 
Dus kan snel anders gaan!
Herken ik wel, er zijn hier ook plekken met mooie huizen, waar ik toch echt niet gevonden wil worden. Smaak is heel persoonlijk.
Da's een rijkeluisbuurt! 

rowo schreef:Huis van mijn oma?
Dat huisje wat jij aangeeft ligt toevallig niet in Haaksbergen maar in Dld. Geen idee waarom ze de postcode van Haaksbergen hebben ingevuld daar

) en een mooie/goede buurt. Ik heb wat over de prijs nagedacht, ik wil minimaal 10% onder de vraagprijs uit willen komen, wat is een reele prijs om met bieden te beginnen? 

Kun je de schaduwen zien enzo

aangesloten in de kast