Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ratjelover schreef:Ik zie door al het aanbod het bos niet meer…
We zoeken een airco die zowel kan koelen als verwarmen op electra om gas te besparen. Of is het verstandiger 2 aparte apparaten (kachel/airco) te nemen? Graag hoor ik jullie ervaringen!
We zoeken een airco die zowel kan koelen als verwarmen op electra om gas te besparen. Of is het verstandiger 2 aparte apparaten (kachel/airco) te nemen? Graag hoor ik jullie ervaringen!
Letizia schreef:Gezien dat de salderingsregeling uiteindelijk gaat verdwijnen, vraag ik mij al een tijdje af of verwarmen met airco alsnog goedkoper is dan met gas. Heeft iemand dit al een berekend?
Dees schreef:Ik overweeg om alles gewoon weer vast te klikken komend voorjaar.
(Nooit vastklikken in sept/oktober, dan ben je altijd te duur).
Drico schreef:Exitium schreef:Is het niet mogelijk om nu je huidige contract mee te verhuizen? Heb ik wel gedaan toen ik een paar jaar terug verhuisde
Ik woon nu nog thuis en ga dus naar mijn eerste eigen appartement, dus ik moet echt zelf aan een nieuw contract
Drico schreef:Dees schreef:Ik overweeg om alles gewoon weer vast te klikken komend voorjaar.
(Nooit vastklikken in sept/oktober, dan ben je altijd te duur).
Dus in principe doe ik er voordeliger aan om het voorjaar dan te gaan voor iets vast? En nu dan toch ergens iets dynamisch af te sluiten? Want ik moet nu wel iets afsluiten omdat ik deze maand of november verhuis