Helaas niet akkoord mee gegaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Wij hebben deze week eindelijk reactie gehad op ons bod. Zijn nu aan het wachten op een reactie op onze reactie op hun voorstel... Maar onze makelaar kan de verkopende makelaar al 2 dagen niet bereiken... Zucht. Ons geduld wordt wel op de proef gesteld...
moonsparkle schreef:@Tink maar het is dan ook onder voorbehoud van de bouwkundige bevindingen denk ik? Dat als het boven een bepaald bedrag komt je er onderuit kan? Voor mij ziet het er wel uit als veel klussen/extra kosten
Ik zou persoonlijk ook geen foto's meesturen maar wel een brief opstellen
4EverHobbes schreef:Wij hebben vandaag een bod uitgebracht op een woning die we vorige week hebben bezichtigd... echt zo spannend. Duimen draaien dus...
4EverHobbes schreef:Wij hebben vandaag een bod uitgebracht op een woning die we vorige week hebben bezichtigd... echt zo spannend. Duimen draaien dus...
KirstenHorse schreef:Spannend!
Wij hebben woensdag woning nummer 3 bezichtigd en savonds een bod gedaan. Donderdagochtend nam de verkoper contact op en zei dat het met iets erbij voor ons zou zijn. Dat hebben we gedaanNu druk bezig om zo snel mogelijk het voorlopig koopcontract te tekenen. We zijn heel erg blij en de verkoper heeft het ons ook gegund. Er stonden nog voor 3 dagen aan bezichtigingen en die heeft ze afgebeld na het mondeling akkoord. Dit is net buiten Amsterdam in ons eigen dorp.