Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Varekaj schreef:Mooi resultaat!
Wat doen jullie met naturaprijzen? Kleine dingen als hoevekrabbers en borstels stop ik weleens in de prijzenpot van onze eigen club, ideaal als we voor pony's organiseren. Maar onlangs had ik een gloednieuw halster van EJ gewonnen. Vriendinnen winnen al eens een zadeldoek, handschoenen, bandages etc.
Ik heb halsters genoeg en ook zadeldoeken genoeg, dus zoiets zou hier gewoon liggen verstoffen. Doorverkopen?
tita schreef:Ik heb een ordinair kasboek die ik paar keer per maand alle potjes invult
Excel werkt niet, ik moet zelf uitrekenen en puzzelen als bepaald potje leeg is terwijl ik nog andere kosten krijg.
Die feeling krijg ik alleen als ik alles opschrijf en uitreken met mijn machine …zojuist weer gedaan er was ruim 3000€ afgeschreven dan heb ik niet zoveel zin om te gaan zitten, want ik weet dat dat teveel ismeeste was kleding voor mezelf 600€ en 600 kids (allemaal sale) er ging onverwachts creche af 800€ terwijl ie niet meer gaat.
Toen zag ik dat er weer kinderopvangtoeslag was gestort weer verkeerde bedrag…..dat moet aanzienlijk lager dus bedrag gelijk ik in potje KDV want ik moet vast terug gaan storten.
Uhmmm paard,paard,paar, auto wat tanken en zo was ik bezig![]()
Maar ik heb nooit nooit verrassingen
Pantykous schreef:Ik denk dat Tita bedoelt dat het voor haar niet 'leeft' in Excel.
PSvanLot schreef:Pantykous schreef:Ik denk dat Tita bedoelt dat het voor haar niet 'leeft' in Excel.
Maar dan klopt de eerste zij niet Excel niet werkt.
Tis geen heel makkelijk programma, maar als je er veel van kent dan kan het heel veel voor je uitrekenen.
Voorheen was ik er ook geen kei in, maar nu ik data analist bent, is het een redelijk eenvoudig programma.
_Anne_V schreef:Mijn vriend en ik zijn eventjes bezig om meer te sparen. We hebben afgelopen weekend samen gezeten om meer inzicht te krijgen in onze inkomsten en vaste lasten, en gaan nu met potjes werken.
Als we iets gezelligs willen gaan doen, is het de bedoeling om het uit het potje te halen, dus soort van budget voor allerlei dingen.
Hebben jullie handige tips om dergelijke potjes goed bij te houden en inzichtelijk te krijgen?
PSvanLot schreef:Pantykous schreef:Ik denk dat Tita bedoelt dat het voor haar niet 'leeft' in Excel.
Maar dan klopt de eerste zij niet Excel niet werkt.
Tis geen heel makkelijk programma, maar als je er veel van kent dan kan het heel veel voor je uitrekenen.
Voorheen was ik er ook geen kei in, maar nu ik data analist bent, is het een redelijk eenvoudig programma.